Så må det bære eller briste :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. december 2009

Anja

Elias har nemlig bedt om at komme i seng UDEN ble !

Han har ikke brugt ble om dagen siden den 21. dec og der har de sidste 3 dage ikke været uheld med tis, dog med stort

I aften skulle han ud og tisse og børste tænder og så har han jo fået ble på. Men i aften sagde han udtrykkeligt, at nej, han skulle ikke sove med ble.

Er spændt på, hvordan det går. De sidste 4 -5 dage har bleen været tør om morgenen og også efter middagsluren.  Synes næsten, at han skal have lov til at prøve.

Elias er meget stolt og synes, at han er en STOR dreng   - han bliver dog ved med at påstå at han er 4 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Tynen

Sikke en stor dreng!
Held og lykke med projektet

Anmeld

28. december 2009

Lene76

hehe hvor er han sej......  for at han ik vågner i en vandseng

Anmeld

28. december 2009

Louise mortil4

hvor spændene  for at han kommer tør gennem natten

Anmeld

29. december 2009

Anja

Desværre var der dømt vandseng her til morgen  

Det var lidt synd for ham, men han tog det meget cool, fik et hurtigt brusebad og rent tøj på, men han ville altså ikke have ble på.

Anmeld

29. december 2009

Susan1978

nårh det var synd for ham.  Men han må op på hesten igen.

Han er altså noget sej, synes jeg.

husker i at ta ham ud at tisse inden i går i seng? også selvom han sover?

det gjorde vi meget med Ea.. vi tog hende ud og tisse ca ved midnat også gik det meget bedre.  og hun vågnede nærmest ikke.

Anmeld

29. december 2009

Louise mortil4

øv det var synd for ham, men kan kun gi susan ret, det er en rigtig god ide at tage ham op når i går i seng og lade ham tisse, det samme gør vi med vores Freja da hun heller ikke endnu vågner om natten når hun skal tisse (hun vågner lige efter det er sket og kommer så og skal ha skiftet tøj og sengetøj) men ble skal hun i hvertfald heller ikke ha på, hun er jo en stor pige

Håber det går bedre i nat, hvis han og i er frisk på ingen ble igen

Anmeld

29. december 2009

ka li ja

Anja skriver:

Desværre var der dømt vandseng her til morgen  

Det var lidt synd for ham, men han tog det meget cool, fik et hurtigt brusebad og rent tøj på, men han ville altså ikke have ble på.

menhvor er han sej trods alt fedt nok han allerede er 4 år

arthur et tit 5 år.... men vil ikke skide på toilettet

håber det går bedre i nat for din bette trold

Anmeld

29. december 2009

Anja

Nej, vi glemte at tage ham ud og tisse inden vi gik i seng, havde helt glemt, at det gjorde vi da også med Jonas den gang han blev blefri.

Desværre tror jeg, at det har ødelagt projektet lidt. Han lå jo og var våd af tis, men han virkede lidt lige glad. Han har jo så ikke haft ble på her i formiddag. Han sidder så og ser "Ude på noget" og da jeg lige vil give ham en tår at drikke kan jeg lugte tis !! Så sidder han pladder våd af tis i sofaen !! Ulækkert !!

Han virkede lige glad, så jeg tror at oplevelse fra sengen har gjort det acceptabelt at mærke det våde tis, jeg ved jo heller ikke, hvor længe han har ligget med det, for han har ikke kaldt.

Han kom så i bad for anden gang i dag og så måtte jeg jo i gang med at rengøre sofaen

Han får altså ble på når han skal sove  - både til middag og til natten, for det virkede bare som en nederlag for ham. Øv, for det gik lige super godt.

Anmeld

29. december 2009

Susan1978

Anja skriver:

Nej, vi glemte at tage ham ud og tisse inden vi gik i seng, havde helt glemt, at det gjorde vi da også med Jonas den gang han blev blefri.

Desværre tror jeg, at det har ødelagt projektet lidt. Han lå jo og var våd af tis, men han virkede lidt lige glad. Han har jo så ikke haft ble på her i formiddag. Han sidder så og ser "Ude på noget" og da jeg lige vil give ham en tår at drikke kan jeg lugte tis !! Så sidder han pladder våd af tis i sofaen !! Ulækkert !!

Han virkede lige glad, så jeg tror at oplevelse fra sengen har gjort det acceptabelt at mærke det våde tis, jeg ved jo heller ikke, hvor længe han har ligget med det, for han har ikke kaldt.

Han kom så i bad for anden gang i dag og så måtte jeg jo i gang med at rengøre sofaen

Han får altså ble på når han skal sove  - både til middag og til natten, for det virkede bare som en nederlag for ham. Øv, for det gik lige super godt.

nårh det var synd Anja..  

håber han finder modet igen.

Jeg gloede lidt den ene dag da Emil pludselig kaldte fra toilettet.. "har tisset"

så var han selv gået derud, sat toilet stigen på og havde sat sig op og tisset.. så vi er vist også godt på vej.. men han skænker det desværre ikke en tanke nu hvor han er syg.

så vi må op på hesten igen i det nye år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.