Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad er det liiiiige der skal i kransekagekonfekt, når man bager den?... Skal der nugat og sådan? eller konfektbær eller???...
Jeg sidder lige og får lyst til at ordne det selv til kransekagen nemlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er det sådan ngoet her:
Kan man evt. lave noget nougat eller chokocreme at fylde dem med?...
nutche skriver: jeg mangler en opskrift på kransekage konfekt. min mor mener at jeg bare skal lave det af ren marcipan... men jeg ønsker at det bliver mere sødt og blødt...som de små stykker man kan købe med nødder på. jeg ved det er noget med æggehvide og flormelis,,,,men skal der andet i?
jeg mangler en opskrift på kransekage konfekt.
min mor mener at jeg bare skal lave det af ren marcipan... men jeg ønsker at det bliver mere sødt og blødt...som de små stykker man kan købe med nødder på. jeg ved det er noget med æggehvide og flormelis,,,,men skal der andet i?
puha du er lidt sent ude...min far er gamle konditor og bagerrå macipan æggehvide og sukker, men bedst hvis massen ligger i køleskab 1 måned så sukkeren kan nå at smeltego fornøjelse
Zafir skriver: Er det sådan ngoet her:
lige præcis det jeg var ude efter jeg vil bare lave små stykker og pynte dem med en nød. jeg har nemlig både noget marcipan og en pose nødder jeg gerne vil ha brugt.
Nu har jeg lavet massen.. SORT!! også vil jeg pynte det med hvidt glasur og sølv
sort?? det var anderledes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128