Line... den der md skanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. december 2009

Mie A

Har du givet en opdatering på den??

Mie - MEGET nysgerig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

linemus

Måske sådan indirekte Det var lidt nedtur, da scanningsdamen var meget formelt og meget koncentreret om alle de vigtige ting (som selvfølgelig er godt at få kigget på), men vi var jo selv så spændte på, om hun kunne se kønnet. Da Kasper så forsigtigt spurgte tilsidst, sagde hun, at det kunne godt se ud som om vi måske skulle have en pige mere. Det var jo sådan en halvhjertet meddelelse, da hun ligeså godt kunne have sagt, at det var 50/50 om det blev en pige eller dreng. Så nu er vi lige vidt. Regner med en pige, men det kan jo godt være en dreng.

Derudover er det en sund og rask og fin baby, der ligger derinde

Knus Line - med meget aktiv bebs om aftenen, så snart jeg smider mig i sofaen

Anmeld

28. december 2009

Lene76

okay er du allerede i uge 22+ vildt som tiden går

Anmeld

29. december 2009

Mie A

Hvor er det dog spændende og se om skanningsdamen har ret. Men der er vist flest der tager fejl den vej (altså hvor den lille pige, så viste sig at have en tap)

Skal I have lavet en 3D skanning, eller venter I og ser hvad der kommer ud til jer??

Men dejligt at den lille er sund og rask.

Anmeld

30. december 2009

linemus

Mie A skriver:

Hvor er det dog spændende og se om skanningsdamen har ret. Men der er vist flest der tager fejl den vej (altså hvor den lille pige, så viste sig at have en tap)

Skal I have lavet en 3D skanning, eller venter I og ser hvad der kommer ud til jer??

Men dejligt at den lille er sund og rask.

Årh, jeg ville egentlig gerne have lavet en 3D scanning. Er blevet så nysgerrig nu, og så er det jo også sidste gang og dermed sidste chance for at prøve det og få det på cd/dvd, men altså... 1200,- på en scanning, det passer ikke lige ind i budgettet Så vi må vente og se, hvem der kommer ud, men tiden skal nok også gå hurtigt nok. Synes i hvert fald det er vildt, at jeg er over halvvejs allerede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.