Hvad laver I med børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2009

linemus

Hvad laver I her i ferien? Ja, jeg keder mig nok lidt, selvom det ser ud til at ungerne hygger sig med alt deres nye legetøj. Ligenu leger de med modellervoks. Jeg føler bare, der burde ske noget mere...

Line - der desværre har for ondt til at gå en tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

bette

linemus skriver:

Hvad laver I her i ferien? Ja, jeg keder mig nok lidt, selvom det ser ud til at ungerne hygger sig med alt deres nye legetøj. Ligenu leger de med modellervoks. Jeg føler bare, der burde ske noget mere...

Line - der desværre har for ondt til at gå en tur

hmm tja vi laver sku nok også aaalt for lidt. og det kan mærkes på mikkel.. for så bliver han krop umulig fordi han keder sig..
aner bare ik hva jeg skal finde på..

Anmeld

28. december 2009

Anja

Vi har faktisk ikke lavet rigtigt noget endnu. Vi er bare hjemme, hygger og leger og tøffer rundt i nattøj hele formiddagen.

Heldigvis har vi nogle børn, der sagtens kan få tiden til at gå med at tusse rundt og lege og ind i mellem se lidt tegnefilm. Lige nu ser Elias Postmand Per og Esther leger med sit legekøkken og dukkerne

Vi burde gå en tur, men kan ikke rigtigt tage mig sammen til det

Anmeld

28. december 2009

Tynen

Ja, jeg kan godt se at det bliver lidt begrænset hvis du har for ondt til at gå en tur
Stakkels dig

Jamen vi har egentlig ikke lavet så meget udover at kælke, lave snemænd (Altså dengang man kunne det), lege med legesager og lavet brunkager (Med udstikkere fra modellervoks), hærget mine forældre og ja.. Det er vist egentlig det.

Idag har jeg været fuldstændig blank for ideer.
Har dog lavet en date med en fra Stellas DP her kl. 1430, så har talt timer ned siden kl. 0800 imorges..
Det bliver FANDME en lang uge

Trine - Der vist ikke har fået svaret dig in ages.. SWWY!!

Anmeld

28. december 2009

Joan ( Smallie )

Idag har vi været over ved naboen der har heste og køer og det er de altid med på der er et lille stykke der over men det er dejligt med en gå tur.

I morgen kommer der vist gæster sådan nogen søde juli tøser.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. december 2009

Susan1978

ja her sker der ikke det vilde, da jeg skal arbejde de 3 dage her og ungerne skal afsted i legestue og børnehave.

Men Emil er stadig syg med feber, så han er hjemme med Jannik og Ea er hos en legekammerat som holder ferie.

men i morgen skal de vist afsted som normalt igen. 

Anmeld

28. december 2009

Muffinmus

hmm---alt for lidt.

Har bøsgogt svigerne, været til 2 julefrokoster.

Og id ag tog manden knægten på en lille køretur, men der faldt han i søvn.

I morgen er der jo play date hos Smallie, så kan ungerne slås derude

Anmeld

28. december 2009

Kaufie

Indtil nu har dagene været fyldt med julefrokoster hist og pist - play-dates med veninder(s børn) - og så en tiltrængt dag hjemme, hvor vi bare har hygget med gaverne. Det betyder vi har tegnet en MASSE.... og lagt puzlespil. Før juledagene var vi fast inventar i Skanseparken med kælken.

I morgen skal William afsættes hos Bedste og så skal vi ud at bytte julegaver.

Anmeld

28. december 2009

Lene76

1 og 2 juledag stod den på julefrokost..... og de sidste par dage har vi bare hygget og leget med gaverne og bare nydt at ku gå rundt i nattøj heledagen..... set tegnefilm osv.

mine unger er gode til at lege de ska ik aktiveres, dog ska de ha lidt hjælp når nr 3 er her, da de tit glemmer Viktor.

men hvis du gerne vil lave noget sammen med dem hvor i ik ska for meget ud. hvaså med at tegne sammen med dem el lave en skrapbog sammen med dem om 2009 el bare julen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.