ka li ja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. december 2009

heaven

må man stille et frisør-relateret spørgsmål???

Jeg er en af de få som ikke ret tit flader mit hår... jeg har nu fået et herligt fladjern i julegave, som jeg gerne vil bruge lidt oftere..

Da jeg i forvejen både vasker og føner mit hår HVER DAG, tænker jeg at det nok ville have godt af at blive beskyttet inden varmen fra fladjernet

Hvad er godt?? Og er der noget ordenligt man kan købe i føtex, superbest el. lign ???

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

ka li ja

hello

altså jeg har set hvad der sker med hår der ikke bliver beskyttet!!!!! så syntes det er rigtig fint du tænker over det

desværre aner jeg ikke noget om hvad det fra supermarkederne kan og ikke kan. men hvis du tager til en frisør, koster det fra ca 120 -300kr for beskyttelse.

de har noget hos design-frisørene (en "kæde" - findes over hele landet) det koster ca 120 kr og fåes både som spray og drober, alt efter hvad man er til.

den salon jeg var i i hedensted var en design frisør, og vi hed new hair. så på den måde er det en kæde... forstår du?

Anmeld

27. december 2009

heaven

ka li ja skriver:

hello

altså jeg har set hvad der sker med hår der ikke bliver beskyttet!!!!! så syntes det er rigtig fint du tænker over det

desværre aner jeg ikke noget om hvad det fra supermarkederne kan og ikke kan. men hvis du tager til en frisør, koster det fra ca 120 -300kr for beskyttelse.

de har noget hos design-frisørene (en "kæde" - findes over hele landet) det koster ca 120 kr og fåes både som spray og drober, alt efter hvad man er til.

den salon jeg var i i hedensted var en design frisør, og vi hed new hair. så på den måde er det en kæde... forstår du?

hehe, så det du siger det er at jeg helst skal omkring frisøren og hente noget??? så er det det jeg gør... vi har jo tonsvis af frisører i Randers, så det er jo bare at gå ind til en.....

er det egentlig en ide at beskytte hver dag når man nu føner hver dag, eller er det kun ved fladning, det skal beskyttes??

Jannie

Anmeld

27. december 2009

ka li ja

ja det jeg siger er at jeg ville købe det hos en frisør

hvis du føntørre det hver dag er det også en rigtig god ide at beskytte det inden det. du kan endda få noget du kan putte i inden føntørring, og så behøver du ikke igen når det skal flades.

hvis jeg havde råd, købte jeg en fra Kerastase, der hedder Ciment Anti Usure eller noget deromkring. den både beskytter håret men genopbygger også håret samtid med. den koster vist 225kr og er en creme

Anmeld

27. december 2009

heaven

ka li ja skriver:

ja det jeg siger er at jeg ville købe det hos en frisør

hvis du føntørre det hver dag er det også en rigtig god ide at beskytte det inden det. du kan endda få noget du kan putte i inden føntørring, og så behøver du ikke igen når det skal flades.

hvis jeg havde råd, købte jeg en fra Kerastase, der hedder Ciment Anti Usure eller noget deromkring. den både beskytter håret men genopbygger også håret samtid med. den koster vist 225kr og er en creme

oki.... tak for det, så vil jeg omkring en frisør imorgen, hvis jeg kan finde nogen der har åbent... så må jeg se hvad de kan finde til mig

Hvordan går det egentlig hos dig - er der kommet mere ro på??

Jannie

Anmeld

27. december 2009

ka li ja

næ men tak fordi du spørger.

vi skal først i statsamtet d 14 januar, og før det kommer der nok ikke ro på. vi kan desværre ikke snakke sammen mere... så skal alene til møde i banken i morgen, så håber jeg det bliver en god start.

knus

Anmeld

27. december 2009

heaven

ka li ja skriver:

næ men tak fordi du spørger.

vi skal først i statsamtet d 14 januar, og før det kommer der nok ikke ro på. vi kan desværre ikke snakke sammen mere... så skal alene til møde i banken i morgen, så håber jeg det bliver en god start.

knus

hvor er det sgu bare træls hva?? øv øv øv  - især når der er børn involveret!!!!  håber da der kommer mere styr på det efter statsamtet..... synes det er trist for dig, - ville jeg bare sige...

Jannie

Anmeld

27. december 2009

ka li ja

heaven skriver:

hvor er det sgu bare træls hva?? øv øv øv  - især når der er børn involveret!!!!  håber da der kommer mere styr på det efter statsamtet..... synes det er trist for dig, - ville jeg bare sige...

Jannie

tak søde. ja håber snart jeg kommer ovenvande igen

Anmeld

27. december 2009

heaven

ka li ja skriver:

tak søde. ja håber snart jeg kommer ovenvande igen

det gør du.... en dag af gangen, så lysner det hele ganske stille og roligt er jeg sikker på.

Kram til dig

Anmeld

28. december 2009

sbs78

må man stille et frisør-relateret spørgsmål???

Jeg er en af de få som ikke ret tit flader mit hår... jeg har nu fået et herligt fladjern i julegave, som jeg gerne vil bruge lidt oftere..

Da jeg i forvejen både vasker og føner mit hår HVER DAG, tænker jeg at det nok ville have godt af at blive beskyttet inden varmen fra fladjernet

Hvad er godt?? Og er der noget ordenligt man kan købe i føtex, superbest el. lign ???

Jannie

Da jeg nu også er frisør, må jeg også give Ka li ja ret

men jeg har lige en hjemmeside jeg kan anbefale med frisør produkter. De er rigtige billige. jeg handler selv der ind over, da jeg ikke kan købe produkterne så billige, i den salon hvor jeg arbejder. Faktisk er prisen under indkøbsprisen. Så der er rigtig meget at spare

http://www.lookfantastic.com/?cid=enews_DEC09-7_250off

Her kommer lige nogle produkter som jeg kan anbefale

http://www.lookfantastic.com/hair/paul-mitchell/styling/paul-mitchell-heat-seal-250ml.html

http://www.lookfantastic.com/hair/paul-mitchell/super-skinny/paul-mitchell-super-skinny-relaxing-balm-200ml.html

Den første er til at føne i. Den beskytter i mod varmen. Næste er et glatte produkt. Begge ting skal kommes i vådt hår.

Men alle frisør produkter er gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.