Wii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. april 2008

linemus

Det lyder til at rigtig mange af jer har sådan en. Vi købte en til hinanden i julegave, men hvor er der bare for lidt tid til at spille :) Nå, men jeg vil alligevel gerne høre jer, hvad I spiller? Måske man skulle ønske sig noget nyt...

Er der nogen af jer, der har den der Wii Fit? Jeg synes, den ser sjov ud, og har overtalt manden til at købe den (der skal ikke meget overtalelse til, når det handler om elektronik :)) )

Knus Line - og godnat herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

ka li ja

hejsa
jeg kender den overhovedet ikke!!!
men vil herre gerne ha en... jeg har set noget med er rat og en fjernbetjening... det var nok til at sådan en skal jeg ha hahaha
men det lyder da spændende.....

morten er mere ude i at vi skal bruge 2000kr på et spil der hedder rock star til ps3!!
det kunne da også være super fedt at ha det, men ville jo hellere bruge pengene på en wii...

Anmeld

29. april 2008

Loggidut

jeg vil sååååå gerne have boarded til wiién...det er lige udkommet her den 25 april

Anmeld

29. april 2008

ka li ja

er det rattet??

Anmeld

29. april 2008

Mikkelmusen

jaaaa wii fit ser fedt ud, men jeg har set det til 799, og det har vi sgu ikke lige til det... ØV...

Anmeld

29. april 2008

Mikkelmusen

ka li ja skriver:

er det rattet??

nej det er et board eller en plade man står på mens man spiller fitness spil... man kan træne med den osv.

Anmeld

29. april 2008

Mikkelmusen

29. april 2008

linemus

Loggidut skriver:

jeg vil sååååå gerne have boarded til wiién...det er lige udkommet her den 25 april

Jamen så må jeg da lige melde tilbage, om den er det værd. Jeg tror han køber den i dag, men så har jeg den først imorgen.

Hvad spiller I derhjemme, Loggi?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.