Jeg har lige 3 spørgsmål om mad (ha ha, startede med at skrive 2, så 3 og så kom jeg lige på et 4. spørgsmål, men fortrød, så nu er jeg nede på 3 igen...):
1. Til frokost vil Nanna KUN have leverpostej som pålæg. Jeg forsøger hver gang at give hende noget andet, for Signe spiser alt, og så stikker jeg Nanna nogle af hendes hapsere, men hun vil simpelthen ikke have det, og skulle det ryge i munden "siger" hun adr og spytter det ud. Hvad skal jeg gøre? Er det godt nok kun at få leverpostej på?
2. Hvormeget spiser jeres børn til frokost og til aftensmad?
3. Sviner jeres børn også helt vildt med maden? Her er der f.eks. efter en gang frokost leverpostej overalt på tøjet, i håret, nakken og i øjne og ører. De får hapsere på gaffel, som de nogle gange selv tager og stikker i munden, og det går jo fint nok, men så er der lige den der lille hånd, der skal ind og rode i munden sammen med hapsen, og så skal de liiiige strække sig eller klø sig i nakken osv. Og efter næsten hvert måltid ligger der mad på gulvet i en radius af 1,5 m rundt om deres stole. SUK. Kender I det, eller er det bare mig, der har nogle værre svinemikler?
Knus Line - spiser kage :P
Anmeld