gåvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. april 2008

linemus

Altså dem der ligner en lille vogn, hvor så barnet støtter sig til styret, mens det prøver at gå. Har I erfaring med dem? Signe bruger vores lille trappestige ude i køkkenet, men det er ikke særligt praktisk og larmer af h... til. Er de gode til barnet, der er ved at lære at gå? Kører de for stærkt, så vi ender med en blodig tud? Og ved I om man kan få andre end Brio's (lidt dyre model, synes jeg)? Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Plysbjørnen

Vi har en der er købt i Kvickly (en julegave), det er af mærket Micko? mener jeg... om det giver blodtud at bruge den ved jeg ikke, for Laura kan hverken kravle eller gå...
Men har læst at man kan tage en mursten eller to (eller noget andet tungt) og putte i den, så tilter den ikke helt så nemt...

Tinatrold

Anmeld

28. april 2008

ivfmarie

vi brugte en til Freja - og hun eeeelskede den. De fleste modeller kan bremses på hjulene, så vognen ikke triller fra dem. Og hvis du så smider en par de gode børe fra Uni ned i vognen, så er der altså godt styr på dem.
Vi gjorde en ekstra sikkerhedsfoanstaltning, nemlig at sætte sådan et skumrør(dem der bruges til isolering af vandrør) på den kant af vognen som ved styrt ville kunne give hakker i tænder, næse, pande ect. Men faktisk væltede hun aldrig en eneste gang med den!? Ikke alvorligt i hvertfald.

Så en gåvogn kan sagtens anbefales (og de kan godt fås i en billigere udgave end fx Brio)

Marie - der overvejer at støve kareten af til ære for Malte

Anmeld

29. april 2008

Marco2

Vi har såden én og Emily synes det er skægt. Men herhjemme er den omdannet til "serveringsvogn". For vi har fyldt den med dåsecolaer :S De er så tilpas tunge at den overhovedet ikke vælter, og den ruller ikke stærkt. - Og hun kan lige så godt lære fra starten at varte sine forældre op......;) I Kvickly Extra så jeg at de havde en gåvogn med alt muligt legetøj i til 249,- Der var bankebræt, kasse hvor man skal putte firkanter, trekanter, runde dimser i og andre skægge ting lavet af træ med incl. i prisen. Og den ku' fås i farver til piger og drenge... AG - har ikke tid til at sidde her...må igang

Anmeld

29. april 2008

linemus

Mange mange tak. Jeg sender manden afsted på gåstolejagt i dag og ser hvad han kommer hjem med. Tak for tips.

Anmeld

29. april 2008

Sille

vi har en brio.. man kan indstille hvor hurtigt den skal køre og vi har lagt nogle tunge bøger i.. så fungere det fint..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.