Nyt job - igen igen igen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2008

ivfmarie

Ei altså!!
Nogen vil måske huske at jeg blev tilbudt (og sagde ja til) en fast stilling da jeg var på barsel - som jeg dog senere valgte at takke nej til, da jeg blev tilbudt en anden fast stilling et sted jeg hellere ville være. Der har jeg så arbejdet siden 1. april, og tror I så ikke at jeg idag er blevet tilbudt drømmejobbet - min "gamle" stilling på fertilitetsklinikken!!
Jeg er helt rundt på gulvet - jeg vil dødgerne have det, og tror da også at jeg siger ja tak, men jeg har det noget skidt over at skulle sige op på min nuværende arbejdsplads allerede!? Kan I følge mig? Og så lige mig, der er noget så konfliktsky og vild behage-syg. Jeg har mega dårlig mave ved tanken om hvordan jeg skal få det sagt +o(
Men de har jo netop selv "stjålet" mig fra den første arbejdsplads - så de kender jo spillets regler?

Marie - der vælter sig i jobtilbud - men ikke i penge - hmmmmm!?

ps. se hvad vi skal ha i starten af juni:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Loggidut

ha ha....ja det der kender jeg kun alt for godt...dog har jeg altid haft den indstilling at jeg ikke forlod en arbejdsplads bare fordi jeg kunne...hvis der var flere penge i det andet...ja sååååå.....kunne det da godt være...men dermed ikke sagt det er det du skal, du skal self vælge det som fungere bedst for dig og familien!

og ja han er fandme sød ham choko-mumsen der

Anmeld

28. april 2008

Rasmine

Nej, hvor godt!
Kan sagtens følge dig i den dårlige samvittighed overfor din nuværende arbejdsgiver.
Men følg dine drømme!

Tillykke med hunden, hvor er de søde...
Bliver dejligt at få en hund i huset igen.
(L)
PS: får svar på onsdag!

Anmeld

28. april 2008

Tynen

Sikke du bliver headhuntet :)
Det er da bare fedt at der er bud efter dig!

Helt seriøst! Selvom det er til at få dårlige nerver over at skulle sige op, er det da bare det du skal!
Det er jo dit drømmejob, for dælen! :)

Tillykke med de mange jobtilbud! Det er da det fede nærmest bare at kunne vælge og vrage :)

Og sikke nogle søde hundebasser :)
Skal I have begge 2 eller bare den ene?

Trine

Anmeld

28. april 2008

ivfmarie

Tynen skriver:

Og sikke nogle søde hundebasser :)
Skal I have begge 2 eller bare den ene?

Trine

Arh...!! Rolig nu - én lille rullepølse med syleskarpe tænder og en blære på størrelse med en ært må være rigeligt! Især når det nu skal kombineres med skinken og frikadellen herhjemme 8D

Anmeld

28. april 2008

linemus

Nårh!!! hvor er de søde!!! Kan slet slet ikke stå for sådan et bette nus (L) Tillykke med den nye vuffer - det bliver dejligt.

Arbejde: Hvor er det fedt for dig, at du har fået tilbudt drømmejobbet! Det er da bare super! Selvom jeg godt kan forstå dig i den dårlige samvittighed over at skulle sige op allerede. Men du arbejder jo ikke for deres skyld... og de skal nok klare det. Du bliver nødt til at gøre det, du har mest lyst til, for det er dit liv. Og det ved du jo allerede :)

Knus Line

Anmeld

28. april 2008

Lise

Nååårrhh lillebitte hunnivuffi (L) Sårn en vil jeg os ha'... Tillykke med jobtilbuddet. Det skal du da helt sikkert sige ja til - det er jo drømmejobbet. :)

Anmeld

28. april 2008

BellaT

Ej altså. Hvor er du heldig! Eller det er nok ikke det det handler om.. Hvor er du dygtig! Det er nok mere det.
Tag jobbet. Man må tænke på sig selv.

Knus fra Helle...

P.S: Tillykke med vuffer-dufferen.

Anmeld

28. april 2008

Lene76

hmmm som du da kan.....hehe

Men som du selv skrev de har jo selv stjålet dig.... så følg du bare din drøm, for husk vi lever jo kun en gang.... el måske flere men det ved vi jo ik selv hehe;)

Så tillykke med jobbet og total nuttet hunde(L)

Anmeld

29. april 2008

Grynt

Ja da for hulen også, tillykke tillykke med drømme jobbet skynd dig st snuppe det tilbage igen 8D8D8D Og hvor er de da bare nuser de små hvalpe :P

Ja ja ja hvad gør man ikke når ungen absolut VIL stå op kl kvart i kvalme..man logger sig naturligvis ind på baby.dk ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.