Vildt nok ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - jeg sidder gerne - når jeg kan - og ser 'I didnt know I was pregnant' på travel and living. Jeg har faktisk lige set det, her til aften.

men det virker fuldstændig vildt altså. At det kan lade sig gøre.

Jeg håber at hun har det godt - også psykisk ovenpå sådan en oplevelse.

I dagens afsnit var det en 57 årig (YES SIR!!!?!?!?!?) kvinde der var kunstig befrugtet i rusland med 3 æg. Aborterer og tror det hele er overstået, men det viser sig så længe efter at der stadig er en baby derinde.

men altså - det er jo så mega sygt, de andre afsnit jeg har set, er det 'bare' alm kvinder der tror de ikke fejler noget og pludselig føder.

Så vildt!!!

Jeg håber det er på sin plads at sige tillykke til din veninde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

N&J

Det er altså bare for vildt, forstår det slet ikke.. men håber hun er rigtig glad for endnu et lille mirakel.. 

Anmeld

27. december 2009

frk andreasen

hold op hvor vildt.  sygt at hun ikke anede noget...

knus tanja 28+0

tillykke til hende med hendes lille søn 

Anmeld

27. december 2009

UngMor83

Tusind tak alle sammen...

De har det godt begge to. De mener den bette er født lidt for tidligt, men ikk meget. Han har jo en fin str. trods alt. Hun er mega glad og lykkelig... Og chokket har lagt sig. Har li talt med hende

Nu må vi se om hun får ham med hjem. Hun har i forvejen en søn der er i familiepleje. Min veninde har det lidt psykisk svært og hendes første søn er autist. Så tror og håber de får tilbudt at komme på Ehlershjemmet med ham. Var hun med den første søn dengang, men go effekt. Men hun magtede ham ikk alene, desværre...

Uha jeg glæder mig så meget til at se ham. Elsker babyer, jeg vil oz ha baby *GG*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.