Vildt nok ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. december 2009

UngMor83

Min veninde har for 1 time siden ringet og fortalt at hun li over middag fødte en søn. Han er 50cm og vejer 2800gr.

Kl. 11 var hun gået på wc fordi hun havde ondt i maven. Havde trykket lidt og så begyndte hun at styrtbløde. Hun ringede 112 og de hentede hende. De ville køre hende til Åbenrå Sygehus til tjek. Pludselig hiver hun bukserne af alt hva hun kan, i ambulancen, presser éen gang, og ud kommer en baby.... Lyder da som en superhurtig fødsel ikk?? Var det oz. Men min veninde anede ikk hun var gravid ...
Så turen gik til Sønderborg Sygehus med fuld udrykning.

Sys godt nok det er utroligt at man kan være gravid uden a ane det. Oz fordi hun i forvejen har en søn...

Så nu er alle i gang med at samle tøj og udstyr til hende, for hun har intet. Jeg har intet at bidrage med. Solge det sidste a mit babytøj i sidste uge. Og det var oz pigetøj....

Måtte bare li dele dette med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

Corn

Ja det er fandeme vildt. Mine forældre har en bekendt som fik sit tredje barn på den måde, hvor hun heller ikke vidste at hun var gravid...

Helt vildt at man som 2. eller 3. gangsfødende ikke har bemærket noget....

Majken, mor til 2 og helt sikkert gravid igen...

Anmeld

26. december 2009

Na-Wi

Jeg har også en veninde det er sket for.. Hun har haft det røde som hun plejer i sin graviditet og maven var kun vokset en meget lille smule, både hende og hendes forældre/venner troede bare hun var blevet lidt tykkere..

Men så en morgen skulle hun på toilettet, og kunne godt mærke der var noget helt galt.. Hun fik kaldt på sin mor og så fødte hun en lille fin pige på toilettet

Det er helt vildt at man kan være gravid uden at ane det..

Knus fra Nanna

Anmeld

26. december 2009

Dansker i England

Det lyder helt vildt.

Hvad jeg ikke forstår er, at man slet ikke mærker barnet sparke eller noget. Altså, der må jo have været nogle tegn???

Anmeld

26. december 2009

Becks

Dansker i England skriver:

Det lyder helt vildt.

Hvad jeg ikke forstår er, at man slet ikke mærker barnet sparke eller noget. Altså, der må jo have været nogle tegn???

Der er nogen, hvor moderkagen lægger foran, så de ikke mærker barnet

Knus

Anmeld

26. december 2009

Dansker i England

Tutter skriver:

Der er nogen, hvor moderkagen lægger foran, så de ikke mærker barnet

Knus

ok, så forstår jeg. Hvilken overraskelse at få

Anmeld

26. december 2009

TbCp

UngMor83 skriver:

Min veninde har for 1 time siden ringet og fortalt at hun li over middag fødte en søn. Han er 50cm og vejer 2800gr.

Kl. 11 var hun gået på wc fordi hun havde ondt i maven. Havde trykket lidt og så begyndte hun at styrtbløde. Hun ringede 112 og de hentede hende. De ville køre hende til Åbenrå Sygehus til tjek. Pludselig hiver hun bukserne af alt hva hun kan, i ambulancen, presser éen gang, og ud kommer en baby.... Lyder da som en superhurtig fødsel ikk?? Var det oz. Men min veninde anede ikk hun var gravid ...
Så turen gik til Sønderborg Sygehus med fuld udrykning.

Sys godt nok det er utroligt at man kan være gravid uden a ane det. Oz fordi hun i forvejen har en søn...

Så nu er alle i gang med at samle tøj og udstyr til hende, for hun har intet. Jeg har intet at bidrage med. Solge det sidste a mit babytøj i sidste uge. Og det var oz pigetøj....

Måtte bare li dele dette med jer

Gud hvor er det vildt.

Håber de har det godt!
Var det første barn? 

Anmeld

26. december 2009

saxa

skete også for en af mine veninder.. Hun havde lægevagten ude, der konstaterede evt. blindtarmsbetændelse.. Da hun kom til undersøgelse på sygehuset var hun igang med at føde.. Ud kom en lille søn... Vupti.. Og havde været i byen med hende måneden før, og der var ikke noget at se eller noget.. Hun havde også haft mens i løbet af graviditeten.. Dog havde hun testet på et tidspunkt, da hun troede hun var gravid, og den viste negativt.. Det er sq lidt spookey...

Anmeld

26. december 2009

mullesmith2

Det er da godt nok uhyggeligt sådan noget, tænker bare på kvinder der slet ikke ønsker barnet eller noget. Håber ik det sker for mig da... huha. Men dejligt og vildt underligt for dem der gerne vil have barn

Anmeld

27. december 2009

Tina2

Det er da VILDT! Har hun det så godt med hun har fået et barn mere???

Synes det er vildt nogle kan være gravide uden det kan ses/mærkes.... Jeg har været enflodhest begge gange og haft foranliggende moderkage, og jeg har mærket begge unger fint trods det og mærket liv tidligere end mange andre:-)

Håber hun er glad for det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.