hey igen
ville lige svare dig på det sidste igår, dejligt du gad svare mig:P
åh ja, du skriver lige nøjagtig det jeg tænker - særligt mht opmærksomheden - kræver mere men får mindre... UHA.....især hvis der er tale om 2..... men jeg håber også at man "automatisk" vil synes mange ting er lettere 2. gang man bliver mor - for jeg synes ski det er hårdt arbejde, selvom jeg har et MEGET MEGET nemt barn for det meste...... for ikke at tale om den usikkerhed , man på et eller andet niveau oplever som 1.-gangsmor: Er det nok han spiser, hvad med vitaminer, gør jeg tingene rigtigt??? osv osv... Men jeg tror også det bliver fedt, hvis de ligger lidt tæt aldersmæssigt, de her søskendewink.gif selv har jeg "kun" en lillebror der er 15,5 år yngre end mig - det er ikke helt det samme....
TAK, fordi du svarede på indlægget, det ender jo nok med jeg - om muligt - får sat 2 op, og så må vi se.... hvis andre kan, ja så kan jeg også... eller retter VI... har heldigvis den dejligste mand, der giver mig den støtte og hjælp jeg har brug for - og vi har i forvejen været igennem en masse mht det at blive gravid overhovedet. Og hvis jeg kommer til at vente tvillinger - ja, så er de velkomne...
Jannie
Anmeld