Ivf-marie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2008

heaven

ivfmarie skriver:

Måske har din graviditet med Lasse hjulpet på endometriosen, så I måske kan "på egen hånd"?
Har du en fornemmele af om det er blevet bedre? I nogen tilfælde kan ednometriose fakrisk helt forsvinde efter en graviditet!

Marie

- ville lige give dig respons fra igår:P

hrum..... nej vi kan ikke på egen hånd, desværreblush.gif mine æggeledere er ødelagt - og fjernet - ved min 3. operation.....
er lige blevet mr-scannet, og det ser faktisk ok ud efter omstændighederne. Vigtigst er at endo`en imellem endetarm og skeden er mindsket og der er stadig ikke er vokset IND i blære og tarme, selvom der er meget af skidtet i områderne, tsk tsk....
Så nu står den på Maigaard -klinikken i århus engan efter sommerferien, og så må vi setongue.gif
Det ender nok også med at jeg tager chancen, og tager 2 æg, hvis det er muligt - også selvom tanken om tvllinger virker skræmmende på mig ptsad.gif men det er nok også mest fordi Lasse ikke vil være mere end 2, når de/den næste kommer, hvis det lykkedes i første forsøg--- nu må vi se..
Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

ivfmarie

Ok, så det er ikke "kun" endo'en der driller... Men så er der jo kun én vej, og det er ivf. Har du været hos Maigaard før? Han er kæmpeflink! Det er en dejlig klinik. Jeg syns ikke du skal bekymre dig for om der kommer tvillinger - kommer de, så var det bare fordi det var meningen at I skulle have to på én gang. Og ved I hva - efter to minutter ville I sikkert slet ikke kunne forstille jer at der kun skulle være kommet én. Lasse vil helt sikkert elske hans søskende - uanset hvor mange der kommer, og uanset hvor meget de "stjæler" opmærksomheden fra ham. I to-års alderen har børn ikke udviklet deres personlighed så meget at de har lært "egenskaber" som had og misundelse. Anyways - held og lykke med projektet når I kommer så langt :D Marie

Anmeld

28. april 2008

heaven

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Ok, så det er ikke "kun" endo'en der driller... Men så er der jo kun én vej, og det er ivf. Har du været hos Maigaard før? Han er kæmpeflink! Det er en dejlig klinik. Jeg syns ikke du skal bekymre dig for om der kommer tvillinger - kommer de, så var det bare fordi det var meningen at I skulle have to på én gang. Og ved I hva - efter to minutter ville I sikkert slet ikke kunne forstille jer at der kun skulle være kommet én. Lasse vil helt sikkert elske hans søskende - uanset hvor mange der kommer, og uanset hvor meget de "stjæler" opmærksomheden fra ham. I to-års alderen har børn ikke udviklet deres personlighed så meget at de har lært "egenskaber" som had og misundelse. Anyways - held og lykke med projektet når I kommer så langt :D Marie[/citat] hehe, ja har faktisk været der til opstartssamtale, før jeg blev gravid med Lasse.... Lang historie, men det endte med at jeg pga af et klagebrev til skejby fertilitetsklinik fik bevilliget et forsøg mere derude, selvom vi havde opbrugt kvoten... men vi vidste jo ikke om det ville gå igennem - derfor opstarten på maigaard:P Og ja, det virker som et rigtig rart og proff sted. hvor er det du nu skal arbejde - og tillykke med det forresten;) Jannie

Anmeld

28. april 2008

ivfmarie

HVIS jeg skifter job - så kommer jeg til at arbejde på Fertilitetsklinikken i Dronninglund - "vi" dækker nordjylland sammen med Anders Faurskov i Aalborg.

Marie - der måske bliver rigtig "ivf"marie igen, og ikke "cyto"marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.