Hvor finder jeg denne anorak.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2008

Grynt

mon de har dem i YlleDylleDolle på Beder torv?? Der købte jeg askes jakke (ligesom den du har valgt men naturligvis i en anden farve og så var det en vinter jakke) Eller hvad med Odder i Mille Markrel? Ja forresten jeg véd de har nogle i Odder i Minature men om det lige er str eller farven kan jeg ikke huske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

Anna-Rosa skriver:

Er du mon sikker på at du vil have en anorak til hende.......BAAAAAD choice;) De er bare så skide svære at få af og på...

Den kan jo lynes helt op i ryggen....

må jeg lige kommentere.....
syntes da umiddelbart det var genialt at der var lynlås hele vejen op i ryggen.
men så kom jeg til at tænke på om det vil drille at man ligger og sover på en lynlås??
men ved jo ikke hvordan den er lavet..
men den er super sød den lyserøde

Anmeld

29. april 2008

Marco2

Lene76 skriver:

Hej AG

Jeg mener at ha set den i både salling, babysam og i ønskebørn i city vest.... har selv købt den til Viktor dog i tyrkis:D

Ai, hvor fedt hvis det er rigtigt. Havde været inde og se hvor det blev forhandlet, men der står kun Magadutti og Hønsefødder, og Maga var der jeg så den.

Så vil da lige ringe rundt og høre om de har den. Fanks so much.

Til Kalaha: Har mærket på det med lynlåsen og tror ikke det bliver en irritation. Det er godt lavet, så dn ikke mærkes.

AG - som fortsætter sin jakkejagt

Anmeld

29. april 2008

Marco2

Jaaah. Fundet. Hønsefødder ned i M.P. Bruunsgade havde én tilbage i 9-12 mdr.

AG - som kan sidde lidt og undre sig over hvorfor det pludseligt blev så vigtigt at Emily lige præcis skulle ha´den jakke :$

Anmeld

29. april 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Jaaah. Fundet. Hønsefødder ned i M.P. Bruunsgade havde én tilbage i 9-12 mdr.

AG - som kan sidde lidt og undre sig over hvorfor det pludseligt blev så vigtigt at Emily lige præcis skulle ha´den jakke :$

Sådan er det bare. Nogle ting MÅ man bare eje.

Mette - som også bare MÅ eje et par guldagtige sko, men ikke kan finde nogle.
-AG : Kommer sgu nok en smut til Århus en dag og glugger sko, vil du med?

Anmeld

29. april 2008

Marco2

[citat]-AG : Kommer sgu nok en smut til Århus en dag og glugger sko, vil du med? [/citat] Selføli!! Du gi'r bare lyd. Det ku' være hygli. AG - som har haft vellykket legestue :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.