wamse skriver:
jeg har en kamp vægt på 115 kg nu
Føler mig simpelthen så grim og ulækker.
Jeg har gået til diætist sidste sommer, men fik simpelthen ikke tabt mig ret meget på det, og har svært ved at se hvad jeg gør forkert. Lige nu skal jeg helt klart have arbejdet noget motion ind i min hverdag. Jeg kan/må ikke løbe, da jeg har slidgigt i knæ, hofte og ryg. Men jeg opgiver bilen her i det nye år, så bliver cyklen min nye bedste ven
Alle de gange jeg har forsøgt at tabe mig, mister jeg motivationen, ved simpelthen ikke hvorfor. Nå men jeg er stille og rolig igang nu.
Jeg har det bare på samme måde, mine 107kg får mig bare til at føle mig så ulækker og utiltrækkende, blev endda forpustet af at gå rundt om juletræet i år
. Har ikke særlig højt selvværd. Det er sku hårdt, jeg frygter allerede for skiferie i uge 8 hvor det bliver så sindsygt hårdt for mig, sidste år vejede jeg nok 98kg og der var det så sindsygt hårdt for mig at står på ski og bare at gå op af en bakke. Jeg vil bare have tabt 10kg inden vi skal afsted på den skiferie. ellers kan jeg ligesågodt blive hjemme.
Hvordan kan man egentlig bare lade sig selv stå sådan til, jeg forstår det sku ikke, men jeg kender det bare alt for godt med at den ene dag er man bare så frisk på at tabe sig og den næste dag kan det hele være ligemeget skaden er jo sket tænker jeg. Men NU SKAL DET VÆRE NOK. Jeg vil starte med små ændringer denne gang istedet for at omlægge hele end liv fra den ene dag til den anden. Sætter mig små mål, eller det første mål er 10kg inden uge 8, det burde jeg da kunne tror du ik?? jeg vil ihvertfald prøve hårdt. Vi kan bare støtte hinanden i det her. Jeg tror på det denne gang. Håber du også gør 
Anmeld