Nu skal det være....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. december 2009

MORJESPERSEN

Ja som overskriften.. Nu skal det være, sider her og er helt utilpas af al den mad og slik jeg har spist her i disse juledage, jeg har enda ikke spist ret meget men åbenbart nok til at føle mig helt utilpas. Jeg fødte vores dejlige tvillinge piger for 9mdr siden, jeg tog 13kg på under gravidten og tabte da også 10kg den første uge, men de er næsten alle kommet tilbage mens jeg har gået hjemme på barsel. Så vægten siger 15-20kg for megt,man kan ikke rigtig se det da jeg er høj, men det er prima mine lår og hofter jeg gerne vil tabe mig på! Jeg er så flov, går stadigvæk i mine ventebukser da jeg ikke kan passe nogle af mine bukser, har været ude for at købe nye men kan ikke finde nogle jeg føler mig tilpas i.

Jeg har besluttet at jeg vil gå til motion to-tre gange i ugen og jeg vil til at lægge kosten om, jeg vil spise efter Lene Hanson, har gjort det før og tabte mig.

Så mit mål er at stå her til næste jul og have tabt mig 15-20kg, så håber på i vil være der for mig i de hårde stunder hvor man føler trang til at falde i, men også de gode stunder hvor det går den rigtige vej...

Rigtig glædelig jul til jer piger, syndes i er for sje at kunne tabe jer i julen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

mullesmith2

Hej jeg melder mig ind i klubben. Er også helt utilpas efter alt det ædelse. Håber det kan gå lidt bedre i 2010 ;-) Jeg vil gerne tabe 20kg også, det ville sikkert også hjælpe på fertiliteten, vi prøver at blive gravide men kun anden måned nu her. Men rigtig meget held og lykke herfra. Kram

Anmeld

26. december 2009

Honningblomst

Held og lykke til Jer to...et par måneder så er I fine igen...

Knus...

Anmeld

26. december 2009

wamse

ej ved i hvad, så er jeg sørme også med på den, for har virkelig svært ved at holde motivationen. Jeg har så en del mere at tabe, men skal altså i gang, da smerterne i min ene hofte bliver værre, og mit selvtillid er lig nul.

Hvad/hvem er Lene Hanson??

Jeg har ikke mulighed for at komme i motionscenter, men har købt wii fit plus, og der er nogle rigtig gode øvelser, som klart kan få pulsen op

Anmeld

26. december 2009

Tina2

wamse skriver:

ej ved i hvad, så er jeg sørme også med på den, for har virkelig svært ved at holde motivationen. Jeg har så en del mere at tabe, men skal altså i gang, da smerterne i min ene hofte bliver værre, og mit selvtillid er lig nul.

Hvad/hvem er Lene Hanson??

Jeg har ikke mulighed for at komme i motionscenter, men har købt wii fit plus, og der er nogle rigtig gode øvelser, som klart kan få pulsen op

http://www.lenehansson.dk/

Har set nogle programmer med hende og har en veninde der har tabt sig 10 kg efter hendes principper. Hun kører med syre/baseprodukter.....

Anmeld

26. december 2009

mullesmith2

Jeg kan simpelthen ikke vente med at tabe mig, jeg ville også gerne tabe mere end 20kg men satser på det i starten ;-) har lige 2mdr inde jeg skal på skiferie og der skal 10kg være røget inden. Min vægt er nu på 107kg  har aldrig vejet så meget. vil gerne bare ned på 80 så det kommer da også over 20kg jeg skal tabe. Men starter med et mål på de 20kg så kan man sætte nyt mål derefter, eller først og fremmest de 10kg inden skiferie.

Anmeld

26. december 2009

MORJESPERSEN

mullesmith2 skriver:

Jeg kan simpelthen ikke vente med at tabe mig, jeg ville også gerne tabe mere end 20kg men satser på det i starten ;-) har lige 2mdr inde jeg skal på skiferie og der skal 10kg være røget inden. Min vægt er nu på 107kg  har aldrig vejet så meget. vil gerne bare ned på 80 så det kommer da også over 20kg jeg skal tabe. Men starter med et mål på de 20kg så kan man sætte nyt mål derefter, eller først og fremmest de 10kg inden skiferie.

Min vægt siger 86kg!!!! Det er meget, vil gerne ned på 70-65kg men syndes der er lang vej....jeg er 178cm høj, så det er ikke fordi jeg er meget overvægtigt men lidt er jeg nu og vil gerne ligne mig selv som da jeg var 19år, hvor jeg kunne gå i alt tøj.....

Anmeld

26. december 2009

mullesmith2

MORJESPERSEN skriver:

Min vægt siger 86kg!!!! Det er meget, vil gerne ned på 70-65kg men syndes der er lang vej....jeg er 178cm høj, så det er ikke fordi jeg er meget overvægtigt men lidt er jeg nu og vil gerne ligne mig selv som da jeg var 19år, hvor jeg kunne gå i alt tøj.....

Ja jeg er kun 167cm så jeg er ihvertfald i den svært overvætige del af skalaen, det er ik rart, man føler sig så ulækker. Vil bare gerne være sundere og se bedre og friskere ud og have det godt med min krop, tror 80kg ville passe godt til mig eftersom jeg er robust bygget. Men held og lykke til dig. Du skal nok klare det, der er ik så lang vej igen som der har været hvis man først er indstillet på det.

Anmeld

27. december 2009

wamse

mullesmith2 skriver:

jeg har en kamp vægt på 115 kg nu Føler mig simpelthen så grim og ulækker. 

Jeg har gået til diætist sidste sommer, men fik simpelthen ikke tabt mig ret meget på det, og har svært ved at se hvad jeg gør forkert. Lige nu skal jeg helt klart have arbejdet noget motion ind i min hverdag. Jeg kan/må ikke løbe, da jeg har slidgigt i knæ, hofte og ryg. Men jeg opgiver bilen her i det nye år, så bliver cyklen min nye bedste ven

Alle de gange jeg har forsøgt at tabe mig, mister jeg motivationen, ved simpelthen ikke hvorfor. Nå men jeg er stille og rolig igang nu.

Anmeld

27. december 2009

Lone Jakobsen

melder mig også under fanerne.

jeg trænger til at tabe ca 5 kilo....men for mig er vægten ikke det vigtigste....det er måden min krop ser ud....der betyder mest for mig. for at bruge et knap så pænt ord....så er jeg blevet rigtig slasket efter den sidste fødsel.....og mission genopstramning begynder 1. januar, hvor jeg vil genoptage min cirkeltræning, og få vores kost tilbage på rette spor.

til os allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.