Ja som overskriften.. Nu skal det være, sider her og er helt utilpas af al den mad og slik jeg har spist her i disse juledage, jeg har enda ikke spist ret meget men åbenbart nok til at føle mig helt utilpas. Jeg fødte vores dejlige tvillinge piger for 9mdr siden, jeg tog 13kg på under gravidten og tabte da også 10kg den første uge, men de er næsten alle kommet tilbage mens jeg har gået hjemme på barsel. Så vægten siger 15-20kg for megt,man kan ikke rigtig se det da jeg er høj, men det er prima mine lår og hofter jeg gerne vil tabe mig på! Jeg er så flov, går stadigvæk i mine ventebukser da jeg ikke kan passe nogle af mine bukser, har været ude for at købe nye men kan ikke finde nogle jeg føler mig tilpas i.
Jeg har besluttet at jeg vil gå til motion to-tre gange i ugen og jeg vil til at lægge kosten om, jeg vil spise efter Lene Hanson, har gjort det før og tabte mig.
Så mit mål er at stå her til næste jul og have tabt mig 15-20kg, så håber på i vil være der for mig i de hårde stunder hvor man føler trang til at falde i, men også de gode stunder hvor det går den rigtige vej...
Rigtig glædelig jul til jer piger, syndes i er for sje at kunne tabe jer i julen..
Anmeld