Glædelig dejlig baghjul :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. december 2009

Lise

ENDELIG - så kan vi slappe af

Har i haft en god jul? Gode gaver, glade (overstimulerede og overtrætte) børn, dejlig julemiddag?

Jeg holdt min første jul hjemme siden jeg flyttede hjemmefra. Havde to dage til at planlægge, indkøbe og lave det hele, da jeg jo hagde eksamen d. 21. Christ, har aldrig været så stresset i mit liv, som jeg har været den seneste uge. Så selvom jul er dejligt, så er jeg SÅ glad for at vi idag har d. 25. december, og vi ikke skal andet end at rydde lidt op, lege med vores gaver og SLAPPE AF idag  Orv, det er tiltrængt.

Vi var seks voksne + Simon og hans fætter på ni år her igår. Middagen var skøn, men hold fast hvor var det stressende at være værtinde, på trods af at der jo også var en flittig vært og min mor til at hjælpe. Så danse om juletræ (Simon elskede det - han måtte dog tage en clementin-pause midt i det hele), og så gave-stress. 95% af pakkerne var til ungerne. Og hold da magle for en fangst Simon fik. Super mange rigtig lækre gaver. Så skulle der leges - og så var kl 23. Så måtte jeg putte det overtrætte overstimulerede barn, og da jeg vendte tilbage kl 23.30 sad farfar på 82 og halvsov i en stol, så jeg måtte som selskabets eneste ædru voksen tage turen til Nordsjælland for at fragte den gamle mand hjem. Da jeg kom hjem var de øvrige gæster heldigvis netop taget afsted, og endelig kunne jeg slappe lidt af... Så så vi en netop opdaget video fra omkring Simons fødsel, og kl 2 så vi endelig dyner..

Hvad med jeres jul - gik alt over forventning, eller nogen der havde nogle skandaler?

Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

BK

Tak i lige måde Lise...

Vi har været ude ved min storebror og hans kone deres Datter og hendes 3 børn af første ægteskab... Mine forældre var der også.. Og ja efter min mening var det ikke nogen hyggelig aften, det var rent ud sagt et mareridt... Pigebarnet er ustyreligt... og ja min datter forsøger at følge med i hendes gear, hvilket jeg ikke vil have så mine forældre var efter mig for at få mig til at falde ned...

Da gave udpakningen kom gik hun (deres datter) i krig med Alle gaver også dem der ikke var hendes... Jeg forsøgte at styre hende og min søn for forældrene var lige glade...

Det lykkedes hende også at bide hendes storebror så hårdt at han fik et mærke af hendes tandsæt i armen, naturligt blev knægten ked af det, ja han fik besked på at han skulle lade være med at flæbe...

Næste år holder vi den hjemme...

Anmeld

25. december 2009

BellaT

Vi havde en hyggelig juleaften. Jeg bliver aldrig bedstevenner med mine svigerforældre, men vi havde en dejlig aften alligevel.

Hele svigerfamilien (jeg holder meget af resten af min svigerfamilie) var samlet, så det var rigtig hyggeligt.

Phillip legede og udpakkede og legede til vi var hjemme igen ved midnat.

Klock: Virkelig ærgeligt at nogle forældre ikke orker at sætte grænser og at det skulle ødelægge jeres aften. Ikke iorden.

Julehilsener fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.