ENDELIG - så kan vi slappe af 
Har i haft en god jul? Gode gaver, glade (overstimulerede og overtrætte) børn, dejlig julemiddag?
Jeg holdt min første jul hjemme siden jeg flyttede hjemmefra. Havde to dage til at planlægge, indkøbe og lave det hele, da jeg jo hagde eksamen d. 21. Christ, har aldrig været så stresset i mit liv, som jeg har været den seneste uge. Så selvom jul er dejligt, så er jeg SÅ glad for at vi idag har d. 25. december, og vi ikke skal andet end at rydde lidt op, lege med vores gaver og SLAPPE AF idag
Orv, det er tiltrængt.
Vi var seks voksne + Simon og hans fætter på ni år her igår. Middagen var skøn, men hold fast hvor var det stressende at være værtinde, på trods af at der jo også var en flittig vært og min mor til at hjælpe. Så danse om juletræ (Simon elskede det - han måtte dog tage en clementin-pause midt i det hele), og så gave-stress. 95% af pakkerne var til ungerne. Og hold da magle for en fangst Simon fik. Super mange rigtig lækre gaver. Så skulle der leges - og så var kl 23. Så måtte jeg putte det overtrætte overstimulerede barn, og da jeg vendte tilbage kl 23.30 sad farfar på 82 og halvsov i en stol, så jeg måtte som selskabets eneste ædru voksen tage turen til Nordsjælland for at fragte den gamle mand hjem. Da jeg kom hjem var de øvrige gæster heldigvis netop taget afsted, og endelig kunne jeg slappe lidt af... Så så vi en netop opdaget video fra omkring Simons fødsel, og kl 2 så vi endelig dyner..
Hvad med jeres jul - gik alt over forventning, eller nogen der havde nogle skandaler? 
Lise
Anmeld