Glædelig jul fra mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Marco2

Hej piger.

Jeg vil ønske Jer alle en rigtig god jul.

Jeg er nok ikke meget på imorgen så vil lige sige det her lillejuleaften, så jeg er sikker på at huske det.

Vi har hygget maks idag. Været ude at shoppe det sidste, lavet risengrød til ris's'la'manden, så vi fik risengrød til aften. 

Og bagefter var der nogle gaver der skulle pakkes ind, så vi havde købt lilla karton og julestickers, og så blev Emily ellers udstyret med vandfarver og tuscher, jeg klippede hjerter ud, og så lavede hun de fineste til- og fra-kort til alle gaverne, som hun selv dekorerede og satte klistermærker på.

Imorgen kommer et hold venner og bytter gaver kl. 10.30. Og så skal vi ha' pakket og så tager vi ud til min mor. Der skal vi sikkert ud og gå en tur, og komme i juletøjet, og så går vi alle over til Thomas' mor og hendes mand og skal fejre juleaften der. Vi sover hos min mor. Dagen efter er det den traditionsrige julefrokost med hele Thomas' pukkelryggede.

Og så skal vi fodre høns. Vuggestuen har høns og har bedt forældrene om hjælp til at passe dem her i helligdagene, så vi har fået tjansen den 24. 25. og 26. Emily elsker de høns, så det bliver hun sikkert glad for at få lov til helt selv, uden alle de andre vuggestuebørn.

Glædelig jul allesammen.

Knus fra Ag & Emily

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Tynen

ILM!

Det lyder til at I rigtig har hygget jer

Anmeld

24. december 2009

Rasmine

God jul til Jer....

Det er sgu fedt med de høns, i vores børnehave/vs. har de ingen dyr desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.