Lidt stolt må man vel godt være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Anja

Elias har nemlig ikke tisset eller lavet andet i bleen i vågen tilstand de sidste 3 dage !! Han kommer på potten eller på toilettet  - og han er meget stolt og siger, at han er en stor dreng

Vi har derfor søsat operation blefri her i juleferien, er spændt på om det lykkes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Helle30

Orv, det var flot! Sofie sige kun indimellem, at hun vil på toilet, og det er kun for at tisse. Men hun er meget int. i når vi andre tisser, så det kommer nok.

- Helle

Anmeld

23. december 2009

Siber

Dygtig, og pøj pøj med blefri jul!

Johanna vil også gerne på wc, men hun siger det når hun har gjort det i bleen. Så jeg tænker det også kommer!

Hun kan slet ikke li hvi der er tis eller lort i bleen, så skal den skiftes med det samme!

Knus

Anmeld

23. december 2009

Anja

Ja, ja, hvornår lærer man at man ALDRIG skal skrive om noget der går godt

For Elias fik jo lige leveret en "stor" ble lige efter jeg havde skrevet  - typisk !

Anmeld

23. december 2009

Muffinmus

ha ha, ja så kan du lære det:-)

Jamen her kommer han også på potte og toilet i ny og næ, har lave puha på toilettet, men er bestemt ikke klar til at blive blefri endnu

Anmeld

23. december 2009

Tynen

Øv, hvor typisk!
Meeeen, mon ikke den bare er smuttet  

Fortsætter I missionen i juleferien?
Overvejer nemlig at begynde lige så stille med Stella inden for rimelig tid.

Anmeld

23. december 2009

Kaufie

Hehe - ja, man skal passe på med at skrive noget godt her....

Men flot alligevel!!

Min knægt kan af og til finde på at fortælle mig når han har skidt - men tit siger han "Neeeeej" når jeg spørger ham om han har (selvom duften taler sit lidt for tydelige sprog) Så her re vi ikke klar til den slags endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.