Hvad giver I den på i haven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2008

linemus

Hvis de skal med ud og lege? Jeg synes det virker for varmt med flyverdragter, men synes alligevel det virker for koldt at kravle rundt i græsset i alm. bukser.... Hvad gør I?

Line - der gerne vil i haven... nu...

Øv, kan ikke rette overskriften... Det er jo dem ikke den :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Rasmine

Termodragt/sæt?

Anmeld

28. april 2008

sttina

da vi var i haven igår eftermiddags fik sander strømpebukser og så alm bukser på og så sin sommer/forårsjakke.. og han var rigelig varm, faktisk fik han jakken af flere gange for lige at køle lidt ned..
Når vi har været ude om formiddagen har han haft samme tøj på dog med regnbukser/overtræksbukser udenpå.. Så kan han fint kravle i græsset :D
God tur ud.

Sttina - på vej i vs for at hente en forhåbenlig glad Sander

Anmeld

28. april 2008

Helle30

Sofie har været med i haven i weekenden, og hun har også været det i dag. Hun bliver rigtig hurtig varm, så i dag har jeg ladet hende nøjes med bukser, alm sokker, hendes læderfutter og en fleecejakke over hendes langærmede body. Så havde jeg jo planer om, at hun skulle have en lille solhat på, selvom hun sad i skyggen og selvom hun har ret kraftigt hår. Hun så bare så kær ud med den hat, jeg havde fundet frem, men ville hun have den på? Nej, den røg af lige så hurtigt, som jeg kunne nå at montere den. Jeg må lige finde én med snor til at binde.

Ellers er reglen vel sådan, at man giver ungerne den samme mængde tøj på som én selv.
Jeg bliver også hurtig varm og jeg fryser meget sjældent, men majsen er ikke kommet så højt op endnu, at jeg kan tillade mig at gå i køkkenhaven i bar r...

- Helle, som er ved at være ovenpå efter en halv nat med vomitus klammus

Anmeld

28. april 2008

Tynen

Stella har en anorak-tynd jakke på og ellers bare strømpebukser og bukser.

Derudover har hun sine små sko på og evt. en tynd hue hvis vinden er kold.

Hun bliver hurtig varm, så hun kræver ikke det vilde :)

Trine

Anmeld

28. april 2008

Loggidut

hmmm, sidder ungerne så på et tæppe?

ark jeg syntes der er så voldsomt køligt nede ved jorden...og for fååårk hvor er jeg pyldret!

Anmeld

28. april 2008

Tynen

Ja, enten det eller bare i barnevognen.

Hun synes det er vældig morsomt at fægte med en pind eller andet skrammel derudefra mens hun sidder i vognen.

Trine

Anmeld

28. april 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

hmmm, sidder ungerne så på et tæppe?

ark jeg syntes der er så voldsomt køligt nede ved jorden...og for fååårk hvor er jeg pyldret!

Gu du ej, Rasmus sidder heller ikke på jorden/græsset uden noget.
For det er lidt koldt der. Han sku jo nødig få blærebetændelse eller noget, oveni alt det andet han har døjet med på det sidste.
:S

Anmeld

29. april 2008

ka li ja

alm tøj, og en tynd jakke, eller fleece trøje. hue hvis det blæser.
og så sidder han i barnevognen, på hans gynge, eller på et tæppe på græsset

Anmeld

29. april 2008

Anja

Elias har en tynd hue, en fleece trøje eller jakke på og et par forede bukser, strømper og sutsko.

Han sidder mest på jorden, men men men ikke direkte på jorden. Vi har et stort stykke gulvtæppe som vi lige hiver ud af garagen og hen på terrrassen når han skal sidde ude og lege. Det isolerer jo godt. Det er et trick vi har fået af en gammel dagplejer. Ellers sidder han nogle gange på en hynde (hvis vi er på græsset), i sin gynge eller i barnevognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.