Har mistet min ven til kræften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Hava

Jeg læser meget med herinde, men har ikke skrevet meget.Det sidste stykke tid er gået med at være travl og ked af det.

Faktisk er hele det forgangne år er gået med to ting: Fertilitetsbehandling og deraf følgende graviditet (hurra!) - og min gode vens kræftsygdom.
Desværre døde min ven for en måneds tid siden. Kun 40 år og med små børn. Det var en langt og hårdt forløb og jeg var sammen med ham til det allersidste. Tiden efter har bare været underlig og tom - men jeg kan heldigvis mærke, at min ekspanderende mave kræver at blive bemærket. De fysiske forandringer og glæden over at være gravid trænger faktisk gennem sorg og tomgang.

Men det er sgu livets yderligheder, der bliver skitseret, når dødsfald og forestående fødsel er de ting, der fylder.Det er svært at koncentrere sig om meget andet, passe arbejde, være nærværende socialt osv.
Jeg er glad for at hele oplevelsen, kæresten, venner og barnet i min mave minder mig om, at der livet er smukt og dyrebart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

missKat

Ja det kan være svært både at være i sorg og alligevel være så lykkelig over en længe ventet graviditet.

er ked af du har mistet en nær ven, og så ung en ven!! 

samtidigt så tillykke med din graviditet og jeg håber den forløber helt fantastisk!!

rigtig god jul

Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.