Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
harh harh, så kan du lære ikke at være blondine inden under parykken
Maria- der INTET har imod blondiner hvis nogen skulle tage det personligt
hæhæhæhæhæ
ja kvinder og biler har han sikkert tænkt!
Looooooooooooooooool!!!!!!!!!!!!
Åhhh, det gjorde jeg for et par måneder siden sådan ca en uge efter jeg havde fået det der gyldne kørekort! Skulle hente Annika i vuggestuen og havde lånt en bil. Parkeringspladsen er grus, og jeg kunne ligesom dig ikke bakke ud. Troede jeg holde i en hul el lign. Min mand har hele tiden sagt til mig, giv gas når du kører da jeg er lidt forsigtig SÅ jeg skal eddermame love for jeg gav gas!!!!!! Indtil det begyndte at ryge og stinke som i helvede! SKyndte mig at rede mit barn ud af den rygende bil som jeg var sikker på var ved at springe i luften......og ja, så var det bare håndbremsen
Ville bare fortælle, at sådan noget altså sker, aaahhemmm
Mary skriver: Åhhh, det gjorde jeg for et par måneder siden sådan ca en uge efter jeg havde fået det der gyldne kørekort! Skulle hente Annika i vuggestuen og havde lånt en bil. Parkeringspladsen er grus, og jeg kunne ligesom dig ikke bakke ud. Troede jeg holde i en hul el lign. Min mand har hele tiden sagt til mig, giv gas når du kører da jeg er lidt forsigtig SÅ jeg skal eddermame love for jeg gav gas!!!!!! Indtil det begyndte at ryge og stinke som i helvede! SKyndte mig at rede mit barn ud af den rygende bil som jeg var sikker på var ved at springe i luften......og ja, så var det bare håndbremsen Ville bare fortælle, at sådan noget altså sker, aaahhemmm
LLLLLOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!
Det var dog det fedeste!Trine - Der også lavede en Heidi den anden dag.. Bare ikke så lang tid
Tynen skriver: LLLLLOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!! Det var dog det fedeste!Trine - Der også lavede en Heidi den anden dag.. Bare ikke så lang tid
Hahahahha. Ej hvor godt.
Du må ha' haft max røde ører
Men det er nu ikke kun kvinder der laver sådan noget.
Thomas' kollega tankede engang benzin, og mens pumpen fyldte benzin på, ville han lige gå ind og handle. Han kommer ud og sætter sig i bilen og kører.... mens slangen stadig sad i benzindækslet Så slange og det hele fløj af pumpen....
AG
hahahahahahahahahahahahaha rofl!!!!!!!!
du er en RIGTIG tøs i trafikken en hva faen, sådan noget skal da prøves
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128