hahaah pinligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. december 2009

bette

var lige en tur i bilka fordi vores juletræsfod var gået i smadder så ville købe en ny..
da jeg så vil bakke ud fra parkeringspladsen igen, kan jeg ikke komme ud.. føles som om hjulene bare kørte rundt i sneen.. men at der måske var noget ved baghjulene jeg ikke kunne komme forbi.. måske en isklump..
jeg gav gas men det hjalp ikke.. så kom der en mand og ville hjælpe og skubbede på bilen.. men det gav ikk noget.. så kom der en anden mand som spurgte mig om jeg stadig havde trukket håndbremsen.. og JA det havde jeg så.... blev så pinlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Muffinmus

harh harh, så kan du lære ikke at være blondine inden under parykken

Maria- der INTET har imod blondiner hvis nogen skulle tage det personligt

Anmeld

22. december 2009

Siber

hæhæhæhæhæ

ja kvinder og biler har han sikkert tænkt!

Anmeld

22. december 2009

Rasmine

Looooooooooooooooool!!!!!!!!!!!!

Anmeld

22. december 2009

Mary

Åhhh, det gjorde jeg for et par måneder siden sådan ca en uge efter jeg havde fået det der gyldne kørekort! Skulle hente Annika i vuggestuen og havde lånt en bil. Parkeringspladsen er grus, og jeg kunne ligesom dig ikke bakke ud. Troede jeg holde i en hul el lign. Min mand har hele tiden sagt til mig, giv gas når du kører da jeg er lidt forsigtig  SÅ jeg skal eddermame love for jeg gav gas!!!!!! Indtil det begyndte at ryge og stinke som i helvede!  SKyndte mig at rede mit barn ud af den rygende bil som jeg var sikker på var ved at springe i luften......og ja, så var det bare håndbremsen 

Ville bare fortælle, at sådan noget altså sker, aaahhemmm 

Anmeld

22. december 2009

bette

Mary skriver:

Åhhh, det gjorde jeg for et par måneder siden sådan ca en uge efter jeg havde fået det der gyldne kørekort! Skulle hente Annika i vuggestuen og havde lånt en bil. Parkeringspladsen er grus, og jeg kunne ligesom dig ikke bakke ud. Troede jeg holde i en hul el lign. Min mand har hele tiden sagt til mig, giv gas når du kører da jeg er lidt forsigtig  SÅ jeg skal eddermame love for jeg gav gas!!!!!! Indtil det begyndte at ryge og stinke som i helvede!  SKyndte mig at rede mit barn ud af den rygende bil som jeg var sikker på var ved at springe i luften......og ja, så var det bare håndbremsen 

Ville bare fortælle, at sådan noget altså sker, aaahhemmm 

hahahaha kæft hvor godt... kunne lige se det for mig.. lol

dejigt man ikke er alene..

Anmeld

23. december 2009

Tynen

LLLLLOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!

Det var dog det fedeste!

Trine - Der også lavede en Heidi den anden dag.. Bare ikke så lang tid 

Anmeld

23. december 2009

bette

Tynen skriver:

LLLLLOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!

Det var dog det fedeste!

Trine - Der også lavede en Heidi den anden dag.. Bare ikke så lang tid 

hahaha en Heidi.. det kalder de alle bommerter herhjemme..

Anmeld

23. december 2009

Marco2

Hahahahha. Ej hvor godt.

Du må ha' haft max røde ører

Men det er nu ikke kun kvinder der laver sådan noget.

Thomas' kollega tankede engang benzin, og mens pumpen fyldte benzin på, ville han lige gå ind og handle. Han kommer ud og sætter sig i bilen og kører.... mens slangen stadig sad i benzindækslet Så slange og det hele fløj af pumpen....

AG

Anmeld

24. december 2009

ka li ja

hahahahahahahahahahahahaha rofl!!!!!!!!

du er en RIGTIG tøs i trafikken en hva faen, sådan noget skal da prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.