barbering - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Malene84

Hey girls...

da barberingsemnet er oppe i disse dage... kan jeg jo så lige så godt fortsætte den... hmmmm... hvad gør I, alle jer der skriver I er glatte... nu når I har kæmpe dunk???

Jeg er nemlig nomalt selv helt glat - jeg må indrømme at jeg HADER hår!! men nu når min mave er blevet et par numre (eller mange) større, så kan jeg ikke længere rigtig komme til. hahah. I starten kunne jeg skubbe den til side... men har virkeligt svært ved det  . Giv lige et par råd...

2 DAGE TIL JUUUUUUUUUL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

lillemunk

Griner og smiler
Kender det selv og hader Hår..... hvad skal vi med dem ???????

Under mine pigers graviditet, har jeg fået deres far til det, da jeg ikke længere kunne se hvad jeg lavede
Han havde ikke noget imod det
Så mon ikke du kan lokke din til det ?

Anmeld

22. december 2009

Mca<3

Jeg stod foran et spejl og det gik fint

Anmeld

22. december 2009

Malene84

hvor er I seje tøser... hehe... jo jeg spørg ham sgu  det er vle forhåbentlig en fælles interesse, at jeg ser fin ud. hahah

Anmeld

22. december 2009

lillemunk

Malene84 skriver:

hvor er I seje tøser... hehe... jo jeg spørg ham sgu  det er vle forhåbentlig en fælles interesse, at jeg ser fin ud. hahah

Griner jeg er sikker på han siger JA ..... griner kan jo være lidt frækt

Anmeld

22. december 2009

Malene84

Nu med at han skreg af grin...  det blev dog heldigvis hurtigt vendt til et interesseret blik og et frækt smil. hahaha. Du har lige reddet mit sexliv de næste 4 mdr. hahaha. Sikke dog et emne at skrive så ærligt om - love it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.