Må ha´ Må ha´ Må ha´

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

Rikke Houmøller Thaarup

ah.. har lige fået at vide at han er på prøve hos nogen, der bor i nærheden af ejer... 

Hvis han fungere med den anden hund de har, beholder de ham... Øv!

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuulk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Fines mor

Altså havde du spurgt for 3 mdr. siden med katten, så ville vi jo gerne have haft ham her hos os. Vi har nok de perfekte forhold til ham, da vi ikke skal bruge kattebakke her;-))

Men nu har vi jo Mille pigen, og jeg ved ikke hvordan hun vil tage imod en hankat - selvom den sorte bare går ind og ud om natten, og hun gør ikke en skid *GGG*

Men jeg ville slet ikke anskaffe mig et nyt dyr når der en politik der skal overholdes. Tænk hvis i så blev smidt ud, eller skulle af med en af dem. Hvem af dem skal så ud??

Anmeld

23. december 2009

Rikke Houmøller Thaarup

det med ét-dyrs-politikken ville vi helst heller ikke rode os ind i...

Dog har vi en nabo med 2-5 hunde.. Hun er ikke blevet smidt ud endnu efter 2 år i ejendommen. og hendes mor som også bor i ejendommen har 2 hunde og er heller ikke smidt ud endnu... såh!! 

Ved sq ikke om vores hankat vil egne sig som udekat. Han er smadder bange for græsplænen om sommeren... *s*

Anmeld

23. december 2009

Fines mor

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

det med ét-dyrs-politikken ville vi helst heller ikke rode os ind i...

Dog har vi en nabo med 2-5 hunde.. Hun er ikke blevet smidt ud endnu efter 2 år i ejendommen. og hendes mor som også bor i ejendommen har 2 hunde og er heller ikke smidt ud endnu... såh!! 

Ved sq ikke om vores hankat vil egne sig som udekat. Han er smadder bange for græsplænen om sommeren... *s*

Hvorfor er han bange for græsplænen?? Hihi De fleste katte er jo udedyr, min store Møffe mis var lykkelig da vi flyttede fra 4. sal på Amager til Midtfyn.;-) Mille ser også ud til at trives herover, hun kommer fra et rækkehus i Nordsjælland ;-)

Anmeld

23. december 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Tror aldrig han har været ude andet end da han var killing...  

Så hele græsplænen/verden er mega stor og farlig.. 

Han tror jo at han er kongen når han har været på altanen og stået og tronet ud over gelænderet.. Men verden er altså meget større lille mis... *s*

Anmeld

24. december 2009

Fines mor

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Tror aldrig han har været ude andet end da han var killing...  

Så hele græsplænen/verden er mega stor og farlig.. 

Han tror jo at han er kongen når han har været på altanen og stået og tronet ud over gelænderet.. Men verden er altså meget større lille mis... *s*

Hihi jaa... det er den godt nok;-) Meeen..jeg ville gerne ha mange flere katte piv piv, men tror ikke Johnny er enig. Jeg tror også vi ender med at få en hund igen, Isabella vil så gerne ha en Golden retriver, må indrømme den sku er ret så nice;-))

Meeen en mindre hund kunne også godt gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.