Må ha´ Må ha´ Må ha´

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Rikke Houmøller Thaarup

AAAAAAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhh...

Jeg har fuldstændig forelsket mig. Denne hund er til salg og han er bare såååå skøn. Ville smadder gerne have en hund af den race og ville hellere end gerne køre til jylland i snestorm efter den.

Men desværre så har vi jo kat og ét-dyrs-politik i ejendommen vi bor i. Pokkers!!!!! (Og Allan er i bestyrrelsen, så vi kan ikke omgåes reglen)

Kan man forsvare at skifte katten ud med en hund...? 

Får sq helt dårlig samvittighed bare ved tanken.

Svigermor må ikke have kat ellers havde hun taget ham.

Nogen der har et forslag til en sober løsning...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Susan1978

har ikke nogen umiddelbar løsning, men må give dig ret i at den er skøøøn.. er ellers ik så meget til de der små arrige hunde.. men den ser da nuttet ud..

Anmeld

22. december 2009

Tina2

Skøn hund:-) Men huha, jeg kunne ALDRIG bare skifte mine dyr ud, fordi jeg gerne ville ha' nogle andre

Vores katte er en del af familien og de bliver her til den dag de ikke lever mere....

Anmeld

22. december 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Og det er jo også mit problem. Ville meget gerne have begge dyr. 

Er ude i løsninger som "vi kan jo bare sige at det er en vi låner..." eller "en vi passer.." osv. 

Har ikke lyst til at skulle af med Gucci selv om han har tandkødsbetændelse og skider på gulvet. Også selv om jeg har svært ved at knytte mig til katte... 

Er fuldstædig på bar bund. Og en tibetansk spaniel er noget af det mest godmodige man kan få.. (helt på højde med en cevalier spaniel) En god ven for livet.

Hjælp!

Anmeld

23. december 2009

Annette

De er også bare søde..
Hvor i Jylland er han, jeg har nogle venner der opdrætter dem?

Anmeld

23. december 2009

Annette

RIKKE, er du klar over hvad du har sat i gang, jeg er faldet fuldstændig for en tibbe mine venner har og jeg har sgu da ikke pengene til den, gggg
Du kan se deres tibber på www.kennel-ravnkilde.dk

Knus Annette der er ramt af en tibbe, gg

Anmeld

23. december 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Tror det er en epidemi af tippe-feber.. *g*

Han er vist oprindelig fra kri kris kennel, men bor nu i Aars.

Ville sq gerne give katten sparket for ham... Men har ikke samvittighed til det.

Nogen, der har enormt lyst til en skovkat???

Hader kattebakken! Og så er han ikke den mest sociale kat, tværdigmod.

Anmeld

23. december 2009

Annette

Nææ tak, tror jeg undværer

Jeg har set tibberne flere gange og har truet med flere gange med at jeg ville ha sådan en hund, men har holdt igen p.g.a. prisen, mine venner sælger en hvalp til omkring 9.500 kroner.. det synes jeg er MEGET for så lille en hund, ggg

Anmeld

23. december 2009

Rikke Houmøller Thaarup

De har ikke sat pris på Hugo, men de har varslet at det max. er 4000 kr. Men han er også 3 år gammel og kastreret.  

Fordelen er selvfølgelig at han er renlig og er opdraget. Samtidig har han jo fået alle vaccinationer og så er de fleste medfødte skavanker opdaget på dette tidspunkt.... Han har ikke nogen, så vidt jeg ved.

Anmeld

23. december 2009

Annette

nej det er jo en af de ting der meget gerne skulle være opdaget nu, hvis der er noget i vejen med ham.. Jeg vil gerne have en fra hvalp, meeen så alligevel en der er lidt større, for Oliver vil rende den i måsen konstant for han ææælsker dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.