jeg er skide muggen , men dog lidt glad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. december 2009

ka li ja

jeg er røv muggen over at faren til mine unger er en stor røv!! han er imod alt hvad jeg siger og gør!!!!

vi har hidtil haft ungerne en uge af gangen. jeg har haft de lige uger. og nu kommer vi jo så til problemet...... der er en uge 53 og en uge 1 lige i røven af hinanden nu her.... dvs han skal ha ungerne i 2 uger i træk. men men men, han mener jo at vi skal ha dem hver anden uge, og dvs at så skal jeg til at ha dem i de ulige uger. og det passer bare af helvede til mht alt hvad jeg har planlagt. og det mener han er min skyld... så han giver sig ikke.

jeg har så snakket med statsforvaltningen 3 gange i dag, for at være sikker i min sag, og de siger at der ikke er noget der hedder at dele uge for uge, det hedder enten lige eller ulige uger. så de giver mig medhold (heldigvis- det var så det der gjorde mig lidt glad)

men nu stiller han sig så på bagbenene og siger at det kan jeg godt glemme. han har ellers sagt til mig at han kun skulle noget i uge 1 så der var lidt problemer med pasningen, og det havde jeg tilbudt at hjælpe med. men nu har jeg sagt til ham at jeg ikke gider betale husleje hos ham mere, og jeg tager til møde alene i banken. og jeg ikke gider finde mig i noget mere. så nu nægter han at få tingene til at kører som før, bare fordi jeg ikke skal ha min vilje. flot flot flot...

så statsforvaltningen bad mig hurtigst muligt få udfyldt nogle papirer ang samvær, og de er så sendt afsted i dag.

jeg håber virkelig ikke han kan ødelægge det her for mig, men han vil gøre alt for at være på tværs. jeg hader ham nærmest for det her. det er så forfærdeligt at tænke på at en mand man har elsket så højt engang, kan være sådan en modbydelig nar!!

nå men skulle lige ud med mit møg.. aner ikke om det gav en skid mening...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Muffinmus

æv bæv med sådan en tumpe...det er fordi hanikke kan voerskue dem i så lang tid af gangen. Men at stille sig på bagbenen gør ikke ligefrem i en handle humør..

Han skulle da have bedt om hjælp på den pæne måde så.

Kan godt forstå du er sup på ham, det ligner da ikke noget at blive børnehave sur på systemet når det nu engang er sådan.

Anmeld

22. december 2009

Siber

arhh nej stakkels dig, og sikke en sur tumpe han er!

En stor kram til dig, og håber han kommer til fornuft og i får løst på den mest fornuftige måde (altså han kommer til fornuft)

Siber

Anmeld

23. december 2009

Lene76

ej det er fanme da noget lort...... håber i får styr på det. emn træls at man ska blande statsforvaltningen ind i det men sådan er det osse her med den heks af en xkone min mand har......

håber i får en dejlig jul alligevel

Anmeld

23. december 2009

Stumpen

Åha noget lort...

Men han kommer jo ikke langt med hans truen og gøren ved, når statsforvaltningen giver dig medhold..

trist at I ikke kan snakke ordentligt sammen, når det gælder drengene.. Lige en løftet pegefinger fra et skillsmissebarn -lad vær med at vise dem at I ikke kan snakke sammen (så vidt det er muligt, men det er jeg også sikke på at du allerede gør)

Du må have en rigtig glædelig jul og glem alt om det fjols for et par dage..

Anja..

Anmeld

23. december 2009

ivfmarie

Åh søde snuske!

Det er da ufatteligt at han skal være så "stolt" at han nægter at samarbejde - og direkte modarbejder dine forsøg på at få tingene til at fungere. Kan han dog ikke se hvor dumt han stiller sig selv, båthorn!

Jeg tror på at du du klarer dig igennem alt det her - du er en ægte fighter!

Knus og god jul!

Anmeld

23. december 2009

Nadi

Det gav (desværre) fin mening for mig!! Sikke da noget møg-tis.
Ja altså jeg forstår heller ikke at man kan vende 180 grader, og være sådan overfor en man har elsket og holdt af. Og jeg kan absolut ikke begribe at man bruger sine børn i kampen mod X'en. Det kan virkelig sætte mit tis i kog når jeg høre om sådan noget

Jeg er glad på dine vegen over at statsforvaltningen er på din side, og jeg håber virkelig at det hele lykkes for dig.

Nadi

Anmeld

24. december 2009

ka li ja

tak for jeres ord søde tøser

det betyder meget jeg har jer.

jeg krydser sådan fingre for det hele kommer til at gå som det skal. uden alt for meget møg. det er så svært at rumme det hele i mit lille hovede lige for tiden. og det værste af det hele er nok at morten er sikker på at jeg bare faker den her depression, bare for at få melidenhed, og han mener jeg tuder fordi jeg vil ha min vilje.... det er hårdt.

men i dag er det jul, og jeg glæder mig til at skulle være sammen med min familie og mine elskede børn

Anmeld

24. december 2009

birgittemarie

ka li ja skriver:

tak for jeres ord søde tøser

det betyder meget jeg har jer.

jeg krydser sådan fingre for det hele kommer til at gå som det skal. uden alt for meget møg. det er så svært at rumme det hele i mit lille hovede lige for tiden. og det værste af det hele er nok at morten er sikker på at jeg bare faker den her depression, bare for at få melidenhed, og han mener jeg tuder fordi jeg vil ha min vilje.... det er hårdt.

men i dag er det jul, og jeg glæder mig til at skulle være sammen med min familie og mine elskede børn

Øv, hvor lyder det altså hårdt, pusling. Jeg synes, det er knald sejt, at du på trods af alt det ballade med Morten, alligevel kan finde noget positivt at se på.

Rigtig glædelig jul, kæreste Karina, jeg håber, du får den bedste aften!

Knus Birgitte

Anmeld

24. december 2009

ka li ja

birgittemarie skriver:

Øv, hvor lyder det altså hårdt, pusling. Jeg synes, det er knald sejt, at du på trods af alt det ballade med Morten, alligevel kan finde noget positivt at se på.

Rigtig glædelig jul, kæreste Karina, jeg håber, du får den bedste aften!

Knus Birgitte

tusind tak søde og rigtig meget i lige mådehåber mor kommer til fornuft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.