jeg er røv muggen over at faren til mine unger er en stor røv!! han er imod alt hvad jeg siger og gør!!!!
vi har hidtil haft ungerne en uge af gangen. jeg har haft de lige uger. og nu kommer vi jo så til problemet...... der er en uge 53 og en uge 1 lige i røven af hinanden nu her.... dvs han skal ha ungerne i 2 uger i træk. men men men, han mener jo at vi skal ha dem hver anden uge, og dvs at så skal jeg til at ha dem i de ulige uger. og det passer bare af helvede til mht alt hvad jeg har planlagt. og det mener han er min skyld... så han giver sig ikke.
jeg har så snakket med statsforvaltningen 3 gange i dag, for at være sikker i min sag, og de siger at der ikke er noget der hedder at dele uge for uge, det hedder enten lige eller ulige uger. så de giver mig medhold (heldigvis- det var så det der gjorde mig lidt glad)
men nu stiller han sig så på bagbenene og siger at det kan jeg godt glemme. han har ellers sagt til mig at han kun skulle noget i uge 1 så der var lidt problemer med pasningen, og det havde jeg tilbudt at hjælpe med. men nu har jeg sagt til ham at jeg ikke gider betale husleje hos ham mere, og jeg tager til møde alene i banken. og jeg ikke gider finde mig i noget mere. så nu nægter han at få tingene til at kører som før, bare fordi jeg ikke skal ha min vilje. flot flot flot...
så statsforvaltningen bad mig hurtigst muligt få udfyldt nogle papirer ang samvær, og de er så sendt afsted i dag.
jeg håber virkelig ikke han kan ødelægge det her for mig, men han vil gøre alt for at være på tværs. jeg hader ham nærmest for det her. det er så forfærdeligt at tænke på at en mand man har elsket så højt engang, kan være sådan en modbydelig nar!!
nå men skulle lige ud med mit møg.. aner ikke om det gav en skid mening...
Anmeld