Babering af underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.057 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. december 2009

4xGreve

Efter et andet indlæg hvor enmet er babering søger jeg lige noget hjælp...

Jeg er en meget sart pige og især dernede, hvis min mand ikke er glat så får jeg røde og kløende knopper men det samme gør jeg også hvis jeg selv har noget dernede...

Min Shaver er så ved at være på sidste levetid og skal derfor ud og have en ny, men så er det jo der jeg tænker at jeg evt. vil købe en af dem der med pincet greb (overvejer nemlig at blive vokset dernede men hvis jeg nu bare kan købe sådan en her)

Så søger nogen der har erfaringer med dem og evt. gode råd osv.

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Mka

Mener du sådan en lady shaver?

For sådan en har min veninde hun siger at det gør sindsygt ondt, og er kun god til hendes ben. Men har ikke selv ture prøve endnu

Anmeld

22. december 2009

Mussen2

Bare tanken giver mig tårer i øjenene.... Jeg har selv en lady shaver som jeg bruger til benene, men har ike brugt den i bikinilinien.

Jeg havde engang bestilt tid til voksning af bikinilinien i forbindelse med at jeg fik anden skønhedsbehandling. Men da jeg har sart hus og let får knopper etc. frarådede hun mig det...

Man kan købe sådan noget væske til at forhindre røde knopper (bruges også af mænd) det har virket for mig. Har købt det i matas.

Anmeld

22. december 2009

karina1980

jeg bruger babyolie(fordi det blødgør huden og ikke andet) og en hamphandske, det holder de røde knopper væk

altså smørere den ind i olie når jeg barbere, vasker så med sæbe og hamphandske og smøre så ind i olie igen

det gør jeg jo så hver dag, er der tegn på knopper eller snitter jeg mig selv(det sker jo) så får den en tur med aloe vera

Anmeld

22. december 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg bruger en epilator, også i bikinilinjen. Men det gør p****hamrende ondt!! Men vil så sige at det er værst de første gange. Første gang jeg brugte den til armhulerne gjorde det også meget ondt og blødte en del, men nu bruger jeg den altid der, og selvom det selvfølgelig stadig gør ondt er det ikke sådan at det ikke er til at holde ud. I bikinilinjen er stadig smerte, men får røde kløende knopper hvis jeg bare shaver.

Så hvis du kan holde ud de første gang vil jeg mene det med tiden bliver til at holde ud

Anmeld

22. december 2009

4xGreve

Rikke skriver:

Jeg bruger en epilator, også i bikinilinjen. Men det gør p****hamrende ondt!! Men vil så sige at det er værst de første gange. Første gang jeg brugte den til armhulerne gjorde det også meget ondt og blødte en del, men nu bruger jeg den altid der, og selvom det selvfølgelig stadig gør ondt er det ikke sådan at det ikke er til at holde ud. I bikinilinjen er stadig smerte, men får røde kløende knopper hvis jeg bare shaver.

Så hvis du kan holde ud de første gang vil jeg mene det med tiden bliver til at holde ud

Nemlig det var lige præcis sådan en jeg mente... men kan man også komme helt under med den eller bruger du evt. en shaver der?

Og ved ikke om jeg kan holde dte ud men har set at hvis man er villig til at betale beløbet kan man få to i en

Anmeld

22. december 2009

lillemunk

Voks jeg fortrækker voks..... det gør ondt, men slet ikke på sammen måde...Som med en silkepil.
Gør det i sommer perioden i bikinilinjen altså bliver vokset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.