Stjernetegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2008

Rasmine

Synes i øvrigt astrologi er pisse spændende. Ikke de der i BT osv. selvfølgelig (selvom jeg læser demalligevel. Er det en go' en, tror jeg på det, hvis ik, bladrer jeg hurtigt videre) Men grundlæggende astrologi er vildt. Sindssygt så meget det siger om et menneske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

BellaT

Ja, jeg regnede da ihvertfald med at den skilte fra krebs til løve ved d. 21. juli. Altså sådan at den 21. bliver en krebs og den 22. bliver en løve. For den 21. juli var nemlig min termin med Phillip.
Jeg ville helst have en lille krebs og det fik jeg. Jeg måtte nemlig ikke gå over tid pga antistoffer i mit blod. Fik kejsersnit den 11. juli. (Er sikker på at han var kommet til den tid alligevel).
Der er altså bare noget der er rigtigt ved de stjernetegn! ;) Jeg kan ihvertfald se at de mennesker jeg kender som har ens stjernetegn på mange punkter ligner hinanden ang. holdninger og værdier og væremåde.

Knus fra Helle...

Anmeld

29. april 2008

ka li ja

Miiikro skriver:

Der er altså bare noget der er rigtigt ved de stjernetegn! ;) Jeg kan ihvertfald se at de mennesker jeg kender som har ens stjernetegn på mange punkter ligner hinanden ang. holdninger og værdier og væremåde.

Knus fra Helle...

ja der må jeg jo bare være enig... jeg tror nu også der er et eller andet.
der er sgu mange træk der hører under de forskellige tegn som passer på de folk jeg kender.

er selv udpræget skorpion!!!!8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.