Susan1978 skriver:
wauuu er meget imponeret over jer...(især også når du venter dig) det ville jeg ikke kunne klare og Jannik ville da slet ikke så meget som overveje at være med på sådan en omgang eller livsstilsomlægning.
vi er dog gået væk fra det tunge kød som store bøffer osv.. da vi har fundet ud af at vi faktisk får dårlig mave af det. så vi spiser meget lyst kød.
jeg starter op hos DDV her den 4 januar, jeg hader deres måde at gøre tingene på, men jeg ved desværre det virker og jeg gør det sammen med en kollega..
jeg skal have arbejdet nogle sunde vaner ind i mit liv igen og skal af med en masse affalsstoffer og fedt. Så jeg er meget opsat på at starte et nyt liv med masser af frugt, grønt og motion. Motivationen er bla at jeg skal stå gudmor til marts og til maj skal min søster giftes og der ville jeg rigtig gerne have en pæn kjole på og det kan ikke lade sig gøre nu, ligner simpelthen en sæk kartoffler.
+ den største gulerod for mig er at når jeg er helt nede på normalvægt så vil jeg gerne have opereret den grimme KS delle væk, har meldt mig ind i DK´s udviddet Operatiionsdækning og de betaler så 22.000,- så skal jeg selv betale resten. Det kan jeg få gjort i maj.. men tror jeg venter til efter brylluppet.
Line jeg glæder mig til at høre mere til jeres nye levemåde.
Susan, jeg synes altså, du skal læse bogen. Den er ikke særlig stor eller tung at tygge sig igennem, og du kan sikkert finde den på biblioteket.
Kasper har altid været vild med kød og slækket temmelig meget på det grønne, men han er vendt 180 grader. Det er helt vildt sært

Så jeg tror bestemt, det er en bog, der sætter tankerne igang og åbner øjne. Det er ikke en slankekur, men en livsstil. Det kan lyde slemt nok i sig selv, men pointen er, at man må spise det man har lyst til, og det man har lyst til, er det, der er godt for kroppen.
Held og lykke med dit vægttabsprojekt. Du har da nogle gode gulerødder forude