Er godt nok spændt på de kommende dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Mary

Puhh, nu kommer de dage snart som vi gerne vil springe over når det kommer til at få en lille Dicte i huset. Gad vide hvordan det kommer til at gå.....  Det må da gerne ske i morgen, men hvis hun får fødselsdag den 23. 24. eller 25. dec. får vi nogle temmelige vilde juledage fremover da vi jo altid er i jylland i julen..... Men det må vi jo tage som det kommer. Vi i hvert fald være ked af at fejre hendes fødselsdag hos andre altid  

Nå, nu ikke tage sorgerne på forskud  Tænker bare over det i de her dage. 

Situationen er lidt svær at harmonere med den efterhånden irriterende utålmodighed, for nøøøj, hvor jeg glæder mig til at se min lille pige 

Maria 38+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Rasmine

Gosh, det er jo lige om lidt du skal føde.

Tror sgu du føder i nat!

Anmeld

21. december 2009

Anja

Kan godt forstå, at du er spændt !!

Det vil være lidt ærgeligt, hvis lille Dicte får fødselsdag en af juledagene, specielt, når I nu gerne fejre julen i Jylland. Det kan jo også være, at I en dag begynder jeres egne juletraditioner og så kommer familie til jer

Anmeld

21. december 2009

Mary

Anja skriver:

Kan godt forstå, at du er spændt !!

Det vil være lidt ærgeligt, hvis lille Dicte får fødselsdag en af juledagene, specielt, når I nu gerne fejre julen i Jylland. Det kan jo også være, at I en dag begynder jeres egne juletraditioner og så kommer familie til jer

Vi ville rigtig gerne tilbringe julen hjemme hvert år, men så bliver det tilsyneladende altid uden selskab. Nu prøver vi det i år, og så må vi se hvordan det bliver  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.