Jubiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. april 2008

Lise

Jeg har nu været på kur een uge, og allerede nu vejer jeg det mindste jeg har vejet siden fødslen (har tabt mig 2,4 kg på en uge :)) ) - og for det ikke skal være løgn har jeg i dagens anledning iført mig mine gamle yndlingsjeans, som jeg har fået på, næsten hele vejen op over røven OG har fået knappet dem... jeg har ventet længe på denne dag. Tænk der ikke skulle mere til...

Lise - der har spist meget hvidkål, rødkål og gulerodssalat i den forgangne uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Loggidut

ajjj det er bare så flot lise, tillykke med det...jeg går også igang med suppekuren i dag, bare lige for at booste mig selv lidt op...og så tilbage på min gamle kur...

men nøj hvor er det flot...men for fanden du trængte da ikke til at tabe dig???

Anmeld

28. april 2008

Sille

ej hvor skønt...
tillykke med det... men som loggi skriver... du trængte da ik til at tabe dig gjorde du? Altså har kun set dine billeder... meeeen alligevel..

Hvilken kur er du på?

-sille

Anmeld

28. april 2008

ka li ja

jo helt ærlig hvis der er nogen der trængte så var det lise!!!!!!!!!

HAHA AJ D GAS!!!

men hvor er det flot lise. ja hvad har du gjort???

Anmeld

28. april 2008

Lise

Tak tak.. :)

Jeg har bare spist sundt og MEGET fedtfattigt. Skoddet hvidt brød, kartofler, ris, pasta...the usual...

Har mere eller mindre spist følgende på en dag
Morgenmad kl. ca 7: havregrød med SØD + 1 kop kaffe
Formiddag kl ca 10: en smoothie (2 dl mælk og ca 90 g bær) + sød og vanille og en hjemmebagt fiberbolle
Frokost ca kl 12: Stor røvfuld gulerods/æblesalat med lidt rosiner. Evt. halv stk rugbrød med avocado eller lign.
Eftermiddag: frugt eller grønt hvis sulten melder sig (er faktisk holdt mæt af gulerødderne)
Aften ca kl 18: f.eks. hvidkåls/appelsinsalat og kyllingeschnitzel.

Derudover har jeg drukket X antal liter vand og urtete

Kan godt ske at jeg ikke var den der trængte mest til at tabe mig - men jeg har faktisk haft syv kg ekstra - fem der er kommet med gravi, og to der sad fast i forvejen. Jeg har ikke kunne passe mit gamle tøj, hvilket jeg har været meget træt af. Så har ønsket længe at tabe de kg, og nu tog jeg mig endelig sammen. Og nu mangler jeg altså ca fire-fem kg :)

Kh. Lise - som er lidt træt af at skulle til arrangement med spisning idag (men på den igen tomorrow!)

Anmeld

28. april 2008

ka li ja

ja man kan fandme hurtig tage dem på igen hvis man skal UD og spise!!!

Anmeld

28. april 2008

Lise

Ja, jeg skal til noget arrangement for "de nye" på min kommende arbejdsplads hvor vi skal ha' en masse info vedr uddannelse osv. Og så skal vi slutte dagen af på restaurant. Det er også fint nok - HVIS man selv kan få lov at vælge menuen. Men måske de har bestilt noget på forhånd. Kunne forestille mig at vi bliver 20-25 mennesker, og det kan blive lidt besværligt hvis vi skal have noget forskelligt. Nå fred være med det - det er ikke jordens undergang! Bare en lille forstyrrelse i den ellers gode nye rutine. Lise - nu med fiberbolle og smoothie :P

Anmeld

28. april 2008

ka li ja

hvor er du go. jeg skal også lige ta mig sammen i den her uge.
jeg skal for vildt i byen på fredag så vil lige smide et par kg inden!!!

Anmeld

28. april 2008

Lise

Tak kaluha - men er der nogen der er sej, så er det da dig! Du har da tabt helt vildt meget...det er bare så flot! Jeg har først taget mig sammen for en uge siden...

Anmeld

28. april 2008

ka li ja

jamen jeg har jo også mega meget mere der skal tabes, du kan klarer dig med 5 kg!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.