grrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. april 2008

bette

mikkel har bare minus rytme i hverdagen.. bliver sku sindssyg..!!

i forgårs sov han fra kl. 19-08.30 og igår sov han fra kl. 22-06.30

arrrgghh hva sker der... er sååå træt af det..
er mikkel den eneste der ikke synes hans mor skal kunne regne bare en lille smule med ham??(?)>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Loggidut

ohhhh nej Bette...og mig som lige nøjagtig sad her til morgen, og stolt fortalte manden hvor heldige vi var over der endelig er kommet rytme i tif...

det er ikke til at holde ud, og man kan ikke planlægge en skid...what so ever!

jeg kan sagtens huske det fra da chr var lille...jeg var totalt mentalt og fysisk splittet i en lang periode...indtil min veninde slog hånden i bordet og brølede at nu var det nok (chr var altså 13 måneder, og vågnede 6 gange i løbet af en nat) ham vat****** jeg boede med lavede ikke en skid! men min veninde tog chr med hjem, brød cirklen på en nat, og min søn sov som en engel lige fra den tid af...

bryd cirklen, og få mikkel passet...kom ud, få luft under vingerne, eller få sovet igennem...

det hjalp for mig...puuuh, du har min fulde sympati

Anmeld

28. april 2008

bette

Loggidut skriver:

ohhhh nej Bette...og mig som lige nøjagtig sad her til morgen, og stolt fortalte manden hvor heldige vi var over der endelig er kommet rytme i tif...

det er ikke til at holde ud, og man kan ikke planlægge en skid...what so ever!

jeg kan sagtens huske det fra da chr var lille...jeg var totalt mentalt og fysisk splittet i en lang periode...indtil min veninde slog hånden i bordet og brølede at nu var det nok (chr var altså 13 måneder, og vågnede 6 gange i løbet af en nat) ham vat****** jeg boede med lavede ikke en skid! men min veninde tog chr med hjem, brød cirklen på en nat, og min søn sov som en engel lige fra den tid af...

bryd cirklen, og få mikkel passet...kom ud, få luft under vingerne, eller få sovet igennem...

det hjalp for mig...puuuh, du har min fulde sympati
godt at høre man ikke er helt alene med de problemer.. og glad for at høre at man godt kan ændre det..
hva gjorde din veninde ved din dreng så???
heidi som gerne vil have råd

Anmeld

28. april 2008

Loggidut

hun brød cirklen...det var alt...fodrede ham godt af til aften og puttede ham...det handlede ikke om hvad hun gjore...det handlede om at hans moar ikke var i nærheden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.