Hvad gi'r I dp i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. december 2009

linemus

I sidste øjeblik - hvad har I fundet på?

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Tynen

Gaveæske fra Bodyshop

Anmeld

21. december 2009

heaven

2 lysestager fra imerco til  hver af de 4 kvinder, der er tilknyttet stuen, og så 2 store juleøl den mandlige medhjælper

Jannie

Anmeld

21. december 2009

ivfmarie

Jeg ville have givet hende og familien en julekurv med lidt hjemmelavet julesnold. Men jeg når ikke at få lavet snoldet. I øvrigt har hendes pige sukkersyge, så det var måske ikke det smarteste. Jeg tror jeg kunne finde på at give hende et familiespil... Det er hyggeligt, uden at sukkerkontoen overtrækkes. Ja, det tror jeg sgu jeg gør! 

Anmeld

21. december 2009

Louise mortil4

vi giver hende en bog om roser eller haven regner jeg med, manden skal ind og købe den i dag (troede jeg havde alle gaverne, men havde altså glemt en nitte) men så så jeg i et bled en bog om fugle, oppe ved DPen er ungerne med til at fodre fuglene med fuglekugler, fuglefrø og brødkrummer, så måske det er en bedre ide, men ved ikke om det er noget for hende, vi ved at hun går meget op i have, drivhus og roser. What to doo??

Anmeld

21. december 2009

Anja

Vores dp får et gavekort til Matas og en æske chokolade.

Anmeld

21. december 2009

Susan1978

Vores DP holdte julehygge igår og da vi ikke var hjemme, var der en af de andre børns mødre (Ea går i børnehave med broren) der ringede til mig og spurgte om jeg ville være med til en gave... 

HUn ville købe noget lækkert til dpmor og manden og en bog børnene kunne bruge.

ved desværre ikke hvad det er blevet til, da jeg ik har hørt fra hende moderen endnu.

Anmeld

21. december 2009

Nadi

Vi har givet Oliver's dp denne her:

Karen Blixen julepynt fra Rosendahl

Anmeld

21. december 2009

Helle30

Jeg har købt 3 Vanderbilt-produkter, og så har Sofie og jeg lavet en halskæde i lilla nuancer med en medallion med billede af Sofie i. Lone (dp) har for et par måneder siden hjulpet Sofie med en halskæde til hende og én til mig, så nu får hun én igen. Det hele er pakket i en sød hjerteæske med silkepapir og bånd osv. Derudover har "Sofie" skrevet et sødt kort med tak for det forgangne år og en masse sukkersødt halløj. Egentlig tror jeg, hun bliver mest glad for de ting, der er skrevet i kortet. Jeg har selv gemt breve, kort og søde beskeder fra mine elever og deres foreller. Selvfølgelig har jeg også gemt 250 tegninger, perleplader, fingerstrikdukker, armbånd og filtbamser - men dét jeg holder mest af er kortene. For 1 md. siden mødte jeg Simon. Da han gik i 2. klasse, underviste jeg ham ifm. min praktik i emnet "vulkaner". Han spillede den fange, som valgte at tisse på sit tøj for at holde varmen fra Vesouv-lavaen fra kroppen. Simon er i dag 22 år og dobbelt så høj som mig, og han gav mig den største krammer (svingende i luften) da vi mødtes. Det er meget federe (omend jeg mistede autoriteten mens jeg hang i luften) end gaver., omend jeg stadig har hans kort, som han skrev på vegne af klassen; Tak fordi du havde tid til at komme og lave os til skuespillar og lave vulkan (natur/teknik - bagepulver og rød frugtfarve i en lervulkan)...

Jeg betragter en personlig tak og et håndskrevent kort som den bedste gave.

- Helle

Anmeld

21. december 2009

BK

Jeg har syet en lille klokke i Grønlandske perler som Laura's DP har fået, skulle også have lavet en til Benjamin, men har ikke kunnet opdrive nogen klokker, så hun får en næste år når jeg engang har været oppe af landet så jeg har kunnet finde en forhandler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.