Syge børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. december 2009

linemus

Så blev det vores tur. Nanna og Signe har begge kastet op i nat flere gange. Signe kunne slet ikke holde vand i sig. Heldigvis har der været nogenlunde ro fra kl.2.30. Her til morgen har de begge lidt feber.

Skøn start på juleferien

Hvad skal jeg nu give dem at spise? Jeg er så bange for, at de kaster op igen, men de skal jo have lov at spise. Hvad er godt for maven, når den er helt tom?

Line - trææææt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Anja

Sikke synd for pigerne  - og dig, Line.

Mener at man siger, at lyst brød er godt på en tom mave.

Anmeld

21. december 2009

Kaufie

Er der ikke også noget med revet æble?? Eller er det ved diarré?

Jeg ville også ty til hvidt brød - og æblejuice.

Anmeld

21. december 2009

linemus

Tak.

Hvad med banan? Jeg kan aldrig huske om det er godt for tynd eller hård mave.

Anmeld

21. december 2009

Anja

linemus skriver:

Tak.

Hvad med banan? Jeg kan aldrig huske om det er godt for tynd eller hård mave.

Banan er godt mod tynd mave ....

Anmeld

21. december 2009

Tikki

øv øv...mine unger er begge begyndt at snotte, hoste og pylre, så vi får se hvad der venter.

Ellers er ristet toastbrød, æblejuice eller cola godt.

Anmeld

21. december 2009

ivfmarie

Sorry... . Det må være Malte der er synderen. Han kaster op, og skider så tyndt som jeg aldrig har set det før! Han skriger i smerte når han skal skiftes fordi måsen er helt skidt væk! Stakkels pus han er, da han skulle have sin jule-vekao i morges lavede han bræklyde ved synet af den - SÅ er han vag!

Æble (revet), banan og hvidt brød, æble- og appelsinjuice (gerne presset - ikke alt for syntetisk).

Det var ikke lige sådan vi havde forestilles os vores første feriedag, huh? Men hyggeligt var det dog - og tak for sidst. Osse til dig, Kaufie - nu håber jeg ikke Wildbassen har fanget noget .

God bedring

Anmeld

21. december 2009

Tynen

Årh nej, Line
Føler virkelig med dig!

En masse væske - Specielt noget sødt såsom cola, saftevand, sodavandsis m.m.

Undgå for mange mælkeprodukter (Men ristet brød skulle være ok)

Håber dæle-dulme de kommer over det inden jul!
Stakkels, stakkels jer.

Anmeld

21. december 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Sorry... . Det må være Malte der er synderen. Han kaster op, og skider så tyndt som jeg aldrig har set det før! Han skriger i smerte når han skal skiftes fordi måsen er helt skidt væk! Stakkels pus han er, da han skulle have sin jule-vekao i morges lavede han bræklyde ved synet af den - SÅ er han vag!

Æble (revet), banan og hvidt brød, æble- og appelsinjuice (gerne presset - ikke alt for syntetisk).

Det var ikke lige sådan vi havde forestilles os vores første feriedag, huh? Men hyggeligt var det dog - og tak for sidst. Osse til dig, Kaufie - nu håber jeg ikke Wildbassen har fanget noget .

God bedring

Nej, det var ikke lige de planer, vi havde for i dag. Jeg er dog fuldt optimistisk for at vi har set det værste, men det kan være jeg bliver klogere i aften/nat. Jeg har dælme heller aldrig set så tynd en omgang i bleen

håber alle børnene er raske imorgen, så vi lige kan nå de sidste juleforberedelser og nyde julen.

Knus Line

Anmeld

21. december 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

God bedring

kan kun huske dig på de kogte klude til Malthes hudløse mås.. 

også ellers god bedring til alle de stakkels unger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.