Line og Marie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Kaufie

Tak for i lørdags piger - det var hyggeligt!

Wildbassen faldt i søvn inden vi nåede motorvejen og var lige til at læsse over i barnevognen derhjemme - men ½ time efter var han vågen??? Og i går tog han også kun 45 min.....

Nu kan jeg se Malte og Signe er syge - jeg håber de bliver friske inden jul. William var varm i går eftermiddags, men der er ikke noget at mærke her til morgen. for at han slipper.

Smider I et par billeder op på et tidspunkt når I har armene fri for pyller-børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

linemus

Selv tak begge to. Det var rigtig hyggeligt Nanna sov også så snart motoren blev tændt

Jeg håber, William slipper for sygdom. Både Nanna og Signe kastede op flere gange i nat og har en smule feber her til morgen, men nu krydser jeg fingre i vildskab for, at det har toppet og at Sebastian slipper med lidt ondt i maven.

Jeg skal nok smide billeder på, så snart jeg kan. Er selv spændt på at se, om der er nogle gode shots imellem.

Knus Line

Anmeld

21. december 2009

linemus

Og Marie: vil du smide din cirka opskrift på de lækre småkager?

Anmeld

21. december 2009

Kaufie

.....og dine lækre knækbrød Marie..... Yummy

Anmeld

21. december 2009

ivfmarie

Hej tøser.

Tak selv for en dejlig dag. Og undskyld hvis Malte har forpestet små uskyldige englebørn.

Opskrifter....

Cocopops småkager 25 stk:

100 gr smør

125 gr sukker

1 tsk vanillesukker

100 gr hvedemel

1 tsk bagepulver

ca ½ dl kokosmel

2 æg

ca 50 gr coco pops

Rør smør, sukker, og vanille rundigt sammen med elpisker. t Tilsæt æg. Blad med mel og bagepulver. Tilsidst vendes pops'ene i.

Fordel dejen i klatter med et par skeer på bageplade -  med god plads imellem. Bages ved 225 gr i ca 8 minutter - men hold øje, for de bliver hurtigt mørke.

Kerne-knækbrød, til 3 plader

1 dl havregryn

1 dl sesamfrø

1 dl. Hørfrø

1 dl. Solsikkekerner

1 dl. Græskarkerner

3½ dl. Hvedemel

2 dl. Vand

½ - 1 dl olie (jo mere olie jo mere sprød, men også lidt fed at spise. Min portion havde ca 3/4 dl)

1 tsk. Bagepulver

2 tsk salt

Havregryn, frø, kerner, hvedemel, bagepulver og salt blandes.

Tilsæt vand og olie og rør ud til en jævn dej, der deles i tre portioner. Rul dejen tyndt ud mellem to stykker bagepapir og læg dem på tre bageplader. Skær dem i firkanter.

Bages 15-20 min. Ved 200 grader C

Begge opskrifter gratte-fri - dvs alt kan blandes med mixer eller med ske, der behøver ikke komme fingre i (me like )

God fornøjelse og velbekomme

Anmeld

28. december 2009

linemus

Bedre sent end aldrig. Her er billeder fra dagen hos ivf. Tog du ikke et par billeder, Marie?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. december 2009

ivfmarie

Nøøj.. dejlige billeder.

Tænk, jeg var sikker på at jeg havde smidt mine på - men det har jeg da ikke  ... Anyways, de kommer her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. december 2009

linemus

Nårh, de er også gode. Men modellerne er jo også pragtfulde

Anmeld

28. december 2009

Anja

Det ser rigtigt hyggeligt ud

Anmeld

28. december 2009

Kaufie

Rigtig gode billeder fra en hyggelig dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.