Mebach skriver:
Gode billeder, Siber.
Er det Jeres hus?
Jeg tænker lige (vedr. den skelen): Fik hun taget en synstest? Er det nødvendigt med briller? Jeg tænker lige om en klap ikke kan gøre det, så hendes muskel i øjet, bliver trænet op, eller er det kronisk? -Synes egentlig det er en hurtig dom, at hun skal have briller? Hvad gør de for hendes skelen? Gider hun godt have dem på?
ja det er vores hus, der er en lang bakke op til huset, perfekt kælkebakke!
Altså vdr. Johannas skelen, så har jeg ikke så meget styr på det. Men hun har jo +5 og +5,5, målt ved øjelægen (han tog ikke en syns test, det er ret vanskeligt når de er så små) og når hun har briller på så skeler hun ikke mere, så retter øjet sig ud (hvis man kan sige det) men hvis hun fortsat skeler, ja så skal vi igang med øjelap. Vi skal til kontrol igen den 25 jan. Men grunde til hun skal have briller nu er at man kan nå at rette skaden op, og indtil videre så funker det!
Det går faktisk bedre end forventet med at have dem på. Vi sige at hun skal have dem på når hun ser tv og spiser, så har vi lidt kontrol på hende. Men un har det også på nr hun leger osv, det går meget bedre. Men når hun får de rigtige så skal hun have dem på hele tiden.
Knus Siber, der håber jeg bliver lidt kloger på briller!
Anmeld