Her er lidt flere billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Siber

Hej tøser,

Her er lige lidt af hvert.

Billedet af Johanna med briller, er låne briller, håber snart vi får de rigtige briller til hende!

Knus Siber

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Rasmine

Gode billeder, Siber.

Er det Jeres hus?

Jeg tænker lige (vedr. den skelen): Fik hun taget en synstest? Er det nødvendigt med briller? Jeg tænker lige om en klap ikke kan gøre det, så hendes muskel i øjet, bliver trænet op, eller er det kronisk? -Synes egentlig det er en hurtig dom, at hun skal have briller? Hvad gør de for hendes skelen? Gider hun godt have dem på?

Anmeld

21. december 2009

Siber

Mebach skriver:

Gode billeder, Siber.

Er det Jeres hus?

Jeg tænker lige (vedr. den skelen): Fik hun taget en synstest? Er det nødvendigt med briller? Jeg tænker lige om en klap ikke kan gøre det, så hendes muskel i øjet, bliver trænet op, eller er det kronisk? -Synes egentlig det er en hurtig dom, at hun skal have briller? Hvad gør de for hendes skelen? Gider hun godt have dem på?

ja det er vores hus, der er en lang bakke op til huset, perfekt kælkebakke!

Altså vdr. Johannas skelen, så har jeg ikke så meget styr på det. Men hun har jo +5 og +5,5, målt ved øjelægen (han tog ikke en syns test, det er ret vanskeligt når de er så små) og når hun har briller på så skeler hun ikke mere, så retter øjet sig ud (hvis man kan sige det) men hvis hun fortsat skeler, ja så skal vi igang med øjelap. Vi skal til kontrol igen den 25 jan. Men grunde til hun skal have briller nu er at man kan nå at rette skaden op, og indtil videre så funker det!

Det går faktisk bedre end forventet med at have dem på. Vi sige at hun skal have dem på når hun ser tv og spiser, så har vi lidt kontrol på hende. Men un har det også på nr hun leger osv, det går meget bedre. Men når hun får de rigtige så skal hun have dem på hele tiden.

Knus Siber, der håber jeg bliver lidt kloger på briller!

Anmeld

21. december 2009

..

Sikke nogen dejlige unger

stadig for at I når at få brillerne inden jul

Anmeld

21. december 2009

ivfmarie

Sikke nogen vidunderlig skønne og idylliske billeder - både børn og omgivelser!

Det lyder godt at brillerne fungerer, pøj pøj for at I når at få de rigtige hjem i tide.

Knus Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.