Hej piger,
Så er det vidst tid til en lille update.
I fredags var det sværeste dag i hele mit liv, der blev min faster begravet. Det hele var så smukt, og kirken var prop fyldt med mennesker og blomster. Selvfølgelig var det hårdt, men da præsten sagde de personlige ord om hende, nævnte han hvor højt hun elskede Noah, og hvor meget hun havde glædet sig til Nana kom og hvor stolt hun var over at skulle være fadder til Nana - puha der knækkede jeg helt sammen. Det blev sgu for hårdt 
Min far, min fætter, Christian, min onkel, min fætters bedste ven og jeg bar kisten ud til rustvognen til "om lidt blir' her stille". Det var også rigtig hårdt, men jeg er glad for at have været med til at bære hende på hendes sidste "tur".
Vi havde en hyggelig dag bagefter, hvor vi efter receptionen tog hjem til mine forældre, bare os, min fætter, hans x'kæreste, og mine bedsteforældre, og så hentede Christian ungerne og kom derhjem med dem. Og så tog vi alle op på kirkegården og så gravstedet med alle blomsterne. Åh det var så smukt, for sneen dalede så stille.
Da vi kom hjem til mine forældre igen bestilte vi pizza og hyggede os. Og på et tidspunkt sidder Noah hos min far, og så siger han "morfar ked af det, for Pia er engel nu" og så gav han min far et kys. Åh, hvor er han sød. Jeg har jo desværre grædt meget de sidste par dage, og Noah har jo spurgt til hvorfor jeg græd, så har jeg jo bare sagt at det er fordi Pia er en engel nu, og så kunne kan jo så regne ud at det var derfor min far også var ked af det 
Men hvor er det skønt at have to så dejlige unger i denne svære tid. De kan virkelig holde humøret oppe. Og Nana er så småt begyndt at smile lidt nu, åh det er så skønt. Og hun er stadig super nem.
Jeg er endelig blevet fri for min brystbetændelse, men fårk det har gjort naller at amme det væk... Men nu er det stort set fint igen. Det gode har været at jeg jo har haft malket en masse ud, som Christian har kunne give hende på flaske (og det nyder han at kunne), Og Noah har kunne hjælpe med at holde flasken
Min mor fik også givet hende flaske en gang. Jeg forstår godt at de nyder at kunne være lidt med.
I morgen kommer SP og vejer monsteret, så jeg er spændt på hvor stor hun er blevet. Jeg tror hun er omkring 4,5 kg. nu. For 10 dage siden var hun 3950g.
Hun sover stadig FANTASTISK om natten. I nat sov hun fra 23.00 til 03.30, så fik hun mad, og sov fra 04.00 til 09.45...
Nå nu vågner monsteret igen.
Her er lige lidt billeder.
Knus Tutski