Snydt, så godt og grundigt.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Ja, den kan være lidt svær.. men nu har så vidt jeg ved alle de kvinder der har skrevet i din tråd, pånær os, fundet kærligheden, så må det da være vores tur.. 

Sidder altid og tuder til alle de kærlighedsfilm, hvor han får pigen.. 

Håber I havde en fantastisk juleaften.. 

Sjovt, det samme her.. Men kan nu allerbedst li' at se sådanne kærlighedsfilm:') Uh tænker konstant på det med at dele ivet med én. Det at have en at glæde sig til kommer hjem, en at dele de stille aftenener med og n at glæde allt de nye ting Astrid kan med.. Uh måtte mu godt ha været sket her i '09

Men ja. Der ER mænd til os derude. De skal bare støves frem.. ;b

Tak, vi havde en skøn aften. Rigtig råhygge..
Håber også I havde en god juleaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Pige2009

Sødeste Louise... hvor er du bare uheldig. Jeg må sige, at jeg nyder at være og bo alene efter at have været i fast forhold og boet med en i 7 år.

Selvom jeg nu er alene med Laura, nyder jeg virkelig livet uden en mand. Ja, selvfølgelig er der stunder, man bare ønsker at dele men én, især i forbindelse med vores børns udvikling, men alt i alt er jeg bare lykkelig over at have sådan en dejlig datter, en skøn familie og nogle helt fantastiske venner Hvad skal man så med en mand?

Anmeld

28. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Linda2009 skriver:

Sødeste Louise... hvor er du bare uheldig. Jeg må sige, at jeg nyder at være og bo alene efter at have været i fast forhold og boet med en i 7 år.

Selvom jeg nu er alene med Laura, nyder jeg virkelig livet uden en mand. Ja, selvfølgelig er der stunder, man bare ønsker at dele men én, især i forbindelse med vores børns udvikling, men alt i alt er jeg bare lykkelig over at have sådan en dejlig datter, en skøn familie og nogle helt fantastiske venner Hvad skal man så med en mand?

Jeg er ikke ligefrem heldig- Jo med én , nej to ting. Jeg har ingen at skal diskutere med mht ting der skal tages stilling til med Astrid. nummer 2, Jeg har fået mig en skøøøn datter<3

Nyder da også at bo alene og kan bestemme alt selv, men nogle aftener og stille stunder ku være bedre brugt, smiler..
Men tror det bliver meget bedre når jeg flytter, så kommer jeg til at bo et sted jeg selv har ønsket og glæder mig vildt..

Går det ellers godt med Jer??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.