Snydt, så godt og grundigt.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.826 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

ØvØvØv....

Så blev man fanme snydt da man endelig overgav sig og ville mødes med ham den så søde fyr man skrev med.
Han skriver så et kvarter før han ska være hos mig at jeg bare lige skal vide at han har tænkt meget på os sammen, men han skal udsendes til kosovo til feb så han ved ikke helt med et forhold..
Jeg tænker så, jamen det kan vi da snakke om, det er jo kun 6 mdr han ska være væk, og hvem siger vi overhovedet passer sammen.
Men han vil ikke engang snakke eller skrive. Så nu sidder jeg total uviden om alt vores snak igennem snart over 1 år, hvis ikke mere..
Er så nede, hvad fanden bilder han sig ind. Her har man delt alt med ham, om de inderste følelser og alt mht min datter, og så får man det her tilbage?!

Jah, ved ikke hvad jeg præcis vil med det her. Men havde brug for at komme af med det..
-Louise Vous

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2009

N&J

Jeg forstod ikke helt om han nogensinde ringede tilbage.. men hld da op hvor er han mærkelig, når I nu har chattet så længe.. 

måske skulle jeg dele mit ønske for 2010 med dig.. Så kunne vi begge finde en ordentlig mand.. eller finde nogle  ordentlige mænd, så er der en til os begge..

Håber du er kommet ovenpå igen..

Knuz fra Jane

Anmeld

24. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Har intet hørt fra ham siden han skrev den sms med at sku udsendes, hvor jeg så kort tid efter modtog en besked hvori: Er virkelig ked af det. Og ham du finder bliver en meget heldig mand. Håber det bedste for dig.

Men tak for ønsket
Ja 2010 må meget gerne byde på mændene vi skal dæle livet med

Jeg er nogenlunde ovenpå igen, altså lige indtil man ser kærestepar, og at jeg ikke lige sidder alene eller alene med Astrid. Så kommer drømmen jo op i en hele tiden, men det kender du vel også

Mange juleknus fra Louise

Anmeld

25. december 2009

Lone Jakobsen

blev lidt nysgerrig...så håber det er okay at jeg spørger:

har du skrevet med ham et helt år uden at møde ham?

Anmeld

25. december 2009

ghm

Manden må da siges og være et fjols, du må videre han er ikke værd og bruge mere krudt på.
Sidste år i November skrev jeg et brev sammen med mine to piger da vi skulle skrive til Julemanden, at mor ønskede sig en familie igen.
og vupti nu er jeg gift og venter en lillebror, og har fået den mest fantastiske familie.
Mine piger tror atter på julemanden får mor fik sit ønske opfyldt.

Anmeld

25. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

nutche skriver:

blev lidt nysgerrig...så håber det er okay at jeg spørger:

har du skrevet med ham et helt år uden at møde ham?

jah.,. Vi skrev første gang imens jeg var gravid, men jeg havde lidt sådan at det kun var tryghed jeg søgte og så ville det ikke være rigtig kærlighed..
Efter jeg så havde født fandt vi sammen med at skrive igen, og vi skrev meget sammen, men på en måde var han ikke noget for mig, og jeg ar bange for det kun var for trygheden men ikke nok med det, så blev Astrid's bio-far ved at skrive. Vildt forvirrende..
Nu er vores bio-far sag endt i retten og efter det har Astrid's bio-far droppet alt kontakt. Og ham jeg skrev med hjalp mig videre, og så var jeg endelig klar til at mødes og sikkert bygge et forhold op, og så blir ALT bare droppet-

Anmeld

25. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

ghm skriver:

Manden må da siges og være et fjols, du må videre han er ikke værd og bruge mere krudt på.
Sidste år i November skrev jeg et brev sammen med mine to piger da vi skulle skrive til Julemanden, at mor ønskede sig en familie igen.
og vupti nu er jeg gift og venter en lillebror, og har fået den mest fantastiske familie.
Mine piger tror atter på julemanden får mor fik sit ønske opfyldt.

Så tror jeg at jeg vil lukke mine øjne og bede en 'ønsk en mand' bøn når jeg går i seng..

Uh hvor fantastisk- Så er der altså håb forude..

Anmeld

26. december 2009

Lone Jakobsen

Astrids-mor skriver:

jah.,. Vi skrev første gang imens jeg var gravid, men jeg havde lidt sådan at det kun var tryghed jeg søgte og så ville det ikke være rigtig kærlighed..
Efter jeg så havde født fandt vi sammen med at skrive igen, og vi skrev meget sammen, men på en måde var han ikke noget for mig, og jeg ar bange for det kun var for trygheden men ikke nok med det, så blev Astrid's bio-far ved at skrive. Vildt forvirrende..
Nu er vores bio-far sag endt i retten og efter det har Astrid's bio-far droppet alt kontakt. Og ham jeg skrev med hjalp mig videre, og så var jeg endelig klar til at mødes og sikkert bygge et forhold op, og så blir ALT bare droppet-

æv hvor jeg føler med dig.... så ærgeligt når man nu endelig var klar og havde modet at han så trækker sig....

sender dig en stor trøste

Anmeld

26. december 2009

Honningblomst

Øv..man skal godt nok igennem mange nitter før man finder den rigtige...sådan en vatpik....

Knus Eva..

Anmeld

26. december 2009

N&J

Astrids-mor skriver:

Har intet hørt fra ham siden han skrev den sms med at sku udsendes, hvor jeg så kort tid efter modtog en besked hvori: Er virkelig ked af det. Og ham du finder bliver en meget heldig mand. Håber det bedste for dig.

Men tak for ønsket
Ja 2010 må meget gerne byde på mændene vi skal dæle livet med

Jeg er nogenlunde ovenpå igen, altså lige indtil man ser kærestepar, og at jeg ikke lige sidder alene eller alene med Astrid. Så kommer drømmen jo op i en hele tiden, men det kender du vel også

Mange juleknus fra Louise

Ja, den kan være lidt svær.. men nu har så vidt jeg ved alle de kvinder der har skrevet i din tråd, pånær os, fundet kærligheden, så må det da være vores tur.. 

Sidder altid og tuder til alle de kærlighedsfilm, hvor han får pigen.. 

Håber I havde en fantastisk juleaften.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.