[citat][f][småt]MissLizzy skriver:[/småt][/f]
Kære Tina
Jeg skal holde alt krydset for jer, jeg er glad for at du fandt en ordning med ham hvor I får noget hjælp :) Det med sygemeldingen går ikke alt for godt. Jeg er den eneste der sidder med mine arbejdsopgaver og nu er jeg jo så pokkers ansvarsbevidst at jeg ikke lige vil fordufte uden at de har fundet en afløser. Suk! Men jeg fik en god snak med min chef igår og hun er godt klar over at jeg kæmper, så nu vil de sørge for at jeg får en hjemmecomputer så jeg kan lave lidt hjemmefra, det er jeg selv indstillet på, for så kan jeg gøre det i mit tempo når det passer mig og så har de sat et stillingsopslag op hvor de søger en barselsvikar fra så hurtigt som vi nu kan finde en. Så håber vi der står en masse kvalificeret mennesker derude som bare er helt vilde efter at få min stilling :) Men vi kommer ikke udenom at det kun er den næstbedste løsning.
Knus og kram Lisbeth 18+0[/citat]
Kære Lisbeth
UHA det lyder altså lidt svært men forstår dig godt :'( Vil du ikke love mig, at hvis du får det dårligere så bliver du sygemeldt med plukveer, hvad enten du har dem eller ej? Jeg fødte Theodor 6 uger for tidligt fordi jeg fortsatte på job selvom jeg havde det skidt, og det har jeg bare fortrudt så mange gange, at jeg slet ikke kan tælle dem :(
Knus fra Tina der håber det bedste for dig og bebs (L)(H)
Anmeld