Hej Jeannie og hov nu også Lisbeth ;)
Ihhh hvor dejligt I har tænkt på os, det er jeg rigtig glad for at høre :)) Måske er det derfor, det er gået så godt her i weekenden (?) Vi har fået os en laaaaaaaaaang, god, bundærlig snak om os selv og vores forhold. Vi er indstillet på at give det en sidste chance, da det jo er gået rigtig godt et helt år.
M bestiller tid hos en psyk til vurdering for depression som det første, når det er afgjort om han har det starter vi i parterapi. Han forstår godt jeg går fra ham næste gang han taler så grimt til mig eller hvis han igen truer med at forlade mig. Han siger det skyldes hans forældres traumatiske skilsmisse da han var 5 - at han er så sygeligt bange for at blive forladt "igen" at han hellere vil være den, der går, så snart han lugter ugler i mosen.
Nu må vi håbe, vi kan vende galajen til at sejle den rigtige vej.
I første omgang har vi haft en weekend hvor vi er kommet helt tæt på hinanden igen og med god stemning, det er da en god start synes jeg :)
Intet er dog givet endnu, men jeg har genfundet mine grænser efter min depression, det er i sig selv en sejr :)) Så kan det KUN gå frem ad, med eller uden M i mit liv.
Knus og tak fordi I spurgte (H) (L) Tina
Anmeld