macrolf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Siber

Hej,

hvordan går det? har tænkt sådan på dig/jer. Har julefreden sænket sig?

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

..

Hej.

Tak for det, det var sødt af dig

Natten gik ok, jeg var inde hos han kl 1.30 hvor jeg bare holdt en hånd på hans mave og ellers bare var der, det tog 15 min så sov han. Det samme gentog sog kl 4.30 men det tog 45 min, fordi han også havde ondt i maven og pressede men alt i alt en MEGET bedre nat end normalt

Håber at i nat bliver endnu bedre

Anmeld

19. december 2009

Siber

Macrolf skriver:

Hej.

Tak for det, det var sødt af dig

Natten gik ok, jeg var inde hos han kl 1.30 hvor jeg bare holdt en hånd på hans mave og ellers bare var der, det tog 15 min så sov han. Det samme gentog sog kl 4.30 men det tog 45 min, fordi han også havde ondt i maven og pressede men alt i alt en MEGET bedre nat end normalt

Håber at i nat bliver endnu bedre

Det var godt at høre. Jeg må sige at det lød jo meget bedre end forventet  og at han havde ondt i maven ja det er jo enhelt anden situation. Håbet at han arter sig igen i nat

Anmeld

20. december 2009

..

I nat gik lige så godt som igår bortset fra at han græd mindre. Tror det (7-9-13) går fremad nu

Anmeld

20. december 2009

Siber

Macrolf skriver:

I nat gik lige så godt som igår bortset fra at han græd mindre. Tror det (7-9-13) går fremad nu

Det er jeg rigtig glad for at høre. Hvor er han lære nem, og hvor er det godt gået af dig

Stor

Siber

Anmeld

20. december 2009

..

Siber skriver:

Det er jeg rigtig glad for at høre. Hvor er han lære nem, og hvor er det godt gået af dig

Stor

Siber

Tusind tak, hvor er det sødt af dig

Stort

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.