tinatrold...velkommen tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2008

Loggidut

jeg troede slet ikke du ville snakke med os mere 8D

går det godt med maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2008

Plysbjørnen

Som der var en der pænt sagde jeg skulle lige rase af:$... Men jeg har da skrevet op til et par (4 tror) gange siden, i har bare først lige opdaget at det var mig:P... Men bare rolig jeg skal nok vare min mund med hvad jeg siger og kommentere, for så kan jeg da ikke sige noget som andre finder forkert:D... Jo tak maven har det da helt okay, den lille levede da i hvert fald fint ved NF-scanningen(L)...

Anmeld

28. april 2008

Rasmine

Nej nej, vi har hele tiden vidst hvem du var.
Man kan jo se alle indlæg en person har lavet, ved at trykke på profilnavnet...

Har bare først sagt velkommen nu, da du jo oftere og oftere er her igen.
:)

Hvordan går det med rejen?

Anmeld

28. april 2008

Plysbjørnen

Det ved jeg godt man kan forventede bare at i havde kommenteret det da i så jeg skrev.

jo tak rejen har det da helt fint, så vidt jeg ved... Har været til NF-scanning og der så alt fint ud, så jeg håber da den stadig hænger fast derinde...

Tinatrold

Anmeld

28. april 2008

BellaT

:D:D:D Hejsa. Og velkommen tilbage. Godt at høre at det går godt med lille-rejen. Hvor langt er det nu lige du er henne nu? Termin i oktober, ikk'? Øhh regne regne. Arh, er lidt for ukoncentreret til noget så indviklet. Forresten så får min Phillip endnu en fætter til oktober. Min stedbror skal have en lille..:D:D:D:D:D Knus fra Helle...

Anmeld

29. april 2008

Plysbjørnen

[citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f] :D:D:D Hejsa. Og velkommen tilbage. Godt at høre at det går godt med lille-rejen. Hvor langt er det nu lige du er henne nu? Termin i oktober, ikk'? Øhh regne regne. Arh, er lidt for ukoncentreret til noget så indviklet. Forresten så får min Phillip endnu en fætter til oktober. Min stedbror skal have en lille..:D:D:D:D:D Knus fra Helle... [/citat] 16+0

Anmeld

30. april 2008

BellaT

[citat][f][småt]Miiikro skriver:[/småt][/f] :D:D:D Hejsa. Og velkommen tilbage. Godt at høre at det går godt med lille-rejen. Hvor langt er det nu lige du er henne nu? Termin i oktober, ikk'? Øhh regne regne. Arh, er lidt for ukoncentreret til noget så indviklet. Forresten så får min Phillip endnu en fætter til oktober. Min stedbror skal have en lille..:D:D:D:D:D Knus fra Helle... [/citat] Hovsa! Hvorfor skrev jeg fætter???? Går ellers og siger til alle at de får en pige, for det tror jeg. Men gør jeg nu også det når jeg, uden at tænke over det, skriver fætter?? Meget mystisk!!! Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.