Væk med nat bleen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. april 2008

Monique

Hejsa alle sammen :D

Min lille prinsesse bliver 4 år her i juli og jeg syntes det kunne være fedt hvis hun kunne smide bleen om natten også, men aner bare ikke hvordan jeg lige skal gribe det an hehe :D

Nogle der har nogle gode råd hehe??

(H) Monique

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2008

Katjaro

Er bleen tør om morgenen????

Hvis den ikke er tør når hun vågner så er det ikke lige med det første at hun er klar til at smide bleen.

Hvis den er tør størstedelen af tiden så ville jeg altså tage den af, men måske lige sikre madrassen med et tisselagen :D I hvertfald den del der er mest udsat.

Hilsen Katja

Anmeld

27. april 2008

Monique

Hun er ikke tør hver morgen, men tit er det nok også fordi at hun først får den af når hun lige har siddet og vågnet lidt og skal til og have tøj på.

Anmeld

27. april 2008

Honningblomst

Hej...
vil give Katja ret...af med bleen og så bare et tisseunderlag i sengen.
Hvis ikke hun er vådlægger, så burde hun kunne holde sig tør nu. Måske tisser hun af dovenskab i bleen fordi hun alligevel har den på.
Fortæl hende det er slut og så af med den....lad hende evt tisse lige inden du selv går i seng.
Knus...og held og lykke..

Anmeld

27. april 2008

Monique

Eva skriver:

Hej...
vil give Katja ret...af med bleen og så bare et tisseunderlag i sengen.
Hvis ikke hun er vådlægger, så burde hun kunne holde sig tør nu. Måske tisser hun af dovenskab i bleen fordi hun alligevel har den på.
Fortæl hende det er slut og så af med den....lad hende evt tisse lige inden du selv går i seng.
Knus...og held og lykke..

der er ikke andet for end og prøve hehe :D
Men ja det er helt sikkert dovenskab hehe.
Tror jeg for en sikkerheds skyld klipper en skrallepose op og ligger under hendes lagen hehe Hun ligger meget uroligt og så et tisselagen også :D

Men mange tak for svarene :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.