Kopierer vaner ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

227 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. december 2009

Anja

Jeg har den vane, at jeg altid tager mine strømper/strømpebukser af, så snart jeg kommer inden for døren. HADER at have strømper på.

Nu kan jeg se, at børnene kopierer det. Både Elias og Esther tager meget ofte strømperne af. Elias er knap nået ind i køkkenet nogle gange, førend han tager strømperne af og siger til mig, at det er sure strømper .

Jeg synes jo, at det er for koldt for dem, at gå rundt med bare fødder, men jeg gør det jo selv så det er totalt dobbeltmoralsk.

Vi har heldigvis gulvvarme i hele huset, så der er ikke fodkoldt.

Hvilke vaner kan I nu se, at jeres unger tager til sig ?

Synes det er SÅ sjovt at se, at de små mennesker tager forskellige ting til sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2009

..

Nårh hvor sødt

Her kopierer Smilla os også rigtigt meget, lægger sig på sofaen og siger, jeg skal liiige slappe af lidt, sætter sig hen og ammer sin dukke, bærer rundt på dukken mens hun siger shhh shhh shhh og puha hvor er du bare tung

Anmeld

19. december 2009

Nadi

Hehe, hvor sødt  
Jeg ELSKER også at gå i bare tæer, det kan desværre bare ikke lade sig gøre før vi flytter ovenpå.

Mht vaner så er der vist ikke noget bestemt Ollie gør som vi gør, eller jo hvis han ser vi gør noget så skal han også lige prøve det. Men der er vist ikke sådan noget desideret, men jeg vil lige prøve at lægge mærke til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.