Potte/wc klar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2008

MUTT3

Regine hvorfor sys du det?? mine 2 store unger er startet i BH med ble på, og det har altså ikke været noget problem, tvært imod har det været en motivations faktor for dem.

Som jeg skrev skal man passe meget på med at prasse dem, selv det mindste kan virke som pras på de små, og det vil kun forlænge perioden unødigt. Det er slet ikke så vigtigt at de er renlige når de begynder i BH, det er langt vigtigere at det foregår i ungernes eget tempo, det får alle parter langt mere ud af. Yder mere kan man altså ikke tvinge deres udvikling de går når de går, de spiser selv når de gør akurat som at de bliver renlige når de gør og ikke et sek før ligegyldigt om de går i BH eller ej, dcet er deres kroppe altså ret så ligeglade med *ss*

Jo mere desperat forældrene virker jo længere tid tager det at få de små renlige har undersøgelser vist, den værste er faktisk den der med at man gerne vil have dem renlige til et bestemt tidspunkt, altså fx inden de skal i BH.

Ikke der med sagt at du gør noget fy, det kan jeg af gode grunde ikke sige noget om, blodt en påmindelse om at du skal passe på, for din datters skyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hejsa.

Mange tak for jeres input :D

Nu er han kun 26 mdr, så jeg synes det er for tidligt at blive ren...det er ikke noget jeg vil gøre ham ihvertfald :P

Jeg er bare lidt bekymret for mit inventar, for der er grænser for hvor mange gange jeg kan tage betrækket af sofaen og vaske det :(

Jeg tror jeg vil prøve at sætte ham på wcet hver gang jeg skal, så må vi se hvad der sker.

Hvis han da bare ville beholde tøj of ble på til han kommer ind på pudslebordet så skal det nok gå

Anmeld

28. april 2008

Honningblomst

Hvorfor synes du det er for tidligt...han er da over to år gammel.
Min den yngste der blev to i marts, han er renlig om dagen nu...og for det meste tør ble om natten. Hvis de kære børn viser tegn på at være klar, så er det da bare om at gå igang, ellers tror jeg faktisk der kan gå lang tid, altså hvis man overhører barnets signaler.
Mine de to store var også under tre da de blev renlige, så alderen er da vidst helt fin.:)
Knus og held og lykke med hvad i nu gør...

Anmeld

28. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Hvorfor synes du det er for tidligt...han er da over to år gammel.
Min den yngste der blev to i marts, han er renlig om dagen nu...og for det meste tør ble om natten. Hvis de kære børn viser tegn på at være klar, så er det da bare om at gå igang, ellers tror jeg faktisk der kan gå lang tid, altså hvis man overhører barnets signaler.
Mine de to store var også under tre da de blev renlige, så alderen er da vidst helt fin.:)
Knus og held og lykke med hvad i nu gør...

Uha hvis han er klar så fint med mig :D Så slipper jeg for at skifte ble;) Det jeg mente var at det kun er når der skal laves at han smider bleen. Han lader sig ikke mærke med at han skal tisse. Hvis jeg bare kunne få ham til at sige til når der skal ske noget stort i bleen ;) Måske man skulle købe et toiletsæde - så er det måske mere sjovt

Anmeld

28. april 2008

Honningblomst

Ok...ja, så kan jeg godt se det.
Her er der hverken sæde eller potte. Konrad vil KUN sidde på det almindelige toilet, så han har en skammel så han med sine 86cm kan komme op...;) og så vil han selv, han bliver tosset når jeg prøver at gå med. Han går ud, tager bukser af, tisser, tørrer sig og tager tøj på igen. Er så stolt af min lille mand..(L)
Knus Eva....hvis børn sjovt nokm bad om at få ble på når de skulle gøre stort..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.