Regine hvorfor sys du det?? mine 2 store unger er startet i BH med ble på, og det har altså ikke været noget problem, tvært imod har det været en motivations faktor for dem.
Som jeg skrev skal man passe meget på med at prasse dem, selv det mindste kan virke som pras på de små, og det vil kun forlænge perioden unødigt. Det er slet ikke så vigtigt at de er renlige når de begynder i BH, det er langt vigtigere at det foregår i ungernes eget tempo, det får alle parter langt mere ud af. Yder mere kan man altså ikke tvinge deres udvikling de går når de går, de spiser selv når de gør akurat som at de bliver renlige når de gør og ikke et sek før ligegyldigt om de går i BH eller ej, dcet er deres kroppe altså ret så ligeglade med *ss*
Jo mere desperat forældrene virker jo længere tid tager det at få de små renlige har undersøgelser vist, den værste er faktisk den der med at man gerne vil have dem renlige til et bestemt tidspunkt, altså fx inden de skal i BH.
Ikke der med sagt at du gør noget fy, det kan jeg af gode grunde ikke sige noget om, blodt en påmindelse om at du skal passe på, for din datters skyld.
Anmeld