Hvor mange kommer d. 21/6?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2008

Tut

Jeg har også 2 pladser tilbage i min bil som kører fra KBH.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

Mikkelmusen

Jamen jeg regner da også med at komme :)

Anmeld

28. april 2008

Loggidut

jeg vil da gerne lige smide en opfordring til dem som ikke var med sidste gang, og som kommer fra jylland af, hvor jeg kan samle op...

selv om nogle har mødt hinanden før, så tager vi gerne nye med i bilen, vi æder jer ikke, og nu flere vi er, nu billigere er turen...så kom kom kom....lad jer ikke skræmme af at nogen har mødt hinanden før!

Anmeld

28. april 2008

ka li ja

jubiii fedt at man ikke skal kører alene!!!

må man gerne sige helle for forsædet???
ellers blir jeg kører syg

Anmeld

28. april 2008

Loggidut

så længe du ikke tager mit sæde foran...så er jeg sgu ligeglad, det må i selv slåsse med...lol....så sig du bare hvad du vil...!

jeg skal altså bare lige være klar til at køre næste dag inden jeg bryder op...jeg er bare så meget modstander af spritkørsel...dahm!

Anmeld

28. april 2008

ka li ja

haha ja ok jeg holder mig fra dit sæde...

men skal helst vide det på forhånd, ellers har jeg mega kvalme og hovdepine inden der går en halv time. aner altså ikke hvorfor men sådan har det altid været

Anmeld

28. april 2008

ivfmarie

du sidder foran mig kalaha - så kan jeg sidde og puste dig i nakken og slikke dig på ørene hele vejen - hihihi
Eller lissom æslet i ShrekII: Are we there yet?

og her skulle Æsel så ha været... men han bliver væk når jeg sender?

Anmeld

28. april 2008

Lene76

æv æv jeg kan hellere ik være med denne gang.... så jeg tager lige til Mallorca istedet (C)

men go fest piger, glæder mig til at se nogle ligeså fine billeder fra denne fest som sidst hehe:D

Knus fra Lene

Anmeld

29. april 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

du sidder foran mig kalaha - så kan jeg sidde og puste dig i nakken og slikke dig på ørene hele vejen - hihihi
Eller lissom æslet i ShrekII: Are we there yet?

og her skulle Æsel så ha været... men han bliver væk når jeg sender?

hahahahaha ja det blir godt!!!!!
vi skal vidst ha musik med lol

Anmeld

29. april 2008

Grynt

hej kalula, troede da ellers vi var nogle århus piger der skulle følges ad, så som Astrid, Marco, du og jeg, men måske jeg husker fejl :-o

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.