Tusind tak for alle svarene, kunne helt klart bruge det meste af hvad i har skrevet, har jo været lidt bange for jeg ikke gjorde det helt rigtigt, med mad osv. men kan se at det i skriver er nogle lunde det samme som jeg lidt har tænkt, så det jo skønt. 
Ang. det der med hun ikke må komme ud i store forsamlinger, fik vi også at vide på hospitalet, og jeg har prøvet at skærme hende fra for mange mennersker, og har sagt stop til flrer besøg lige nu.
Jeg var på hspitalet idag med Malou og jeg spurgte til madning, og hende jeg snakkede med, sagde det var helt vildt jeg havde fået at vide af en anden, hun skule spise så tit, så hun sagde bare ære 2-3 timer, så det helt fint, så der blev jeg lige beroliget, og jeg kan jo også slappe lidt mere af nu 
-til trine, det jeg glad for at du siger, så man ikke skal ud og investrer i det, der må min kæreste lige smutte forbi imorgen
ja det er nemlig rart at skrive med nogle der har prøvet det samme, og du skal nok regne med jeg nok skriver til dig, når jeg er på herres mark 
og der kommer billede ind nu
min kære mor sendte et, da jeg ikke selv har noget kamera ..
Anmeld