hej alle i søde mennersker på baby
jeg har lige et par spørgsmål ang fortidligfødte.
Jeg fødte en pige sidste torsdag, hun blev født da jeg var 35uge, der var nogle forskellige komplikationer, og de mente at hun skulle ud NU .. jeg er kommet hjem, men skal selfølgelig til mange tjeks, også da vi var der inde. men det er kun ang vægt, de fortæller mig ikke rigtig noget andet.
jeg har prøvet at forberede mig på fødslen så godt som man kan, men ikke lige jeg skulle føde allerede i uge 35, har lånt bøger om fortidlig fødte børn, men syntes ikke rigtig de skriver noget jeg ikke allerede vidste, de er ikke særlig informerende, og kender ikke rigtig nogle med fortidlig fødte børn, så er lidt på herrens mark.
Er der nogle ting jeg skal være ekstra opmærksom på, da hun jo er en lille pjevs? og de siger hele tiden, at hun skal nærmest spise hele tiden, men kan jo ikke tvinge mælk i hende, og hun spiser "kun" hver time til timer . og det mener de er alt for lidt, da hun er så lille. er der nogle gode råd til det? med at få hende til at spise mere.
ved godt jeg ikke burde tænke så meget over det, med hun er så lille, men hun er jo min lille prinsesse, og man er jo bekymret som mor..
og hvis der er andet i syntes jeg måske burde vide i har haft brug for, må i gerne skrive..
Anmeld