Kaste sig bagover!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.042 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. april 2008

Helle30

Hjælp for pokker!
Min søde lille datter har elsket at blive sat på gulvet for at lege. Nu er hun begyndt at kaste siig bagover, så jeg må altid sørge for at gribe hende, eller lægge ammepuden bagved hende. Hun kaster sig nærmest med vilje og græder (selvfølgelig) når hun slår hovedet. Så snart jeg tager hende op og krammer, så stopper gråden. Er det en test?

- Helle, som trods alt har fået slået 3000 m2 græs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2008

Loggidut

hmmm, det virker jo primadonnaagtigt...ha ha, og ja jeg tror altså det er et trin i udviklingen, uden at skal virke klog...

ja var det her, ville jeg nok altid ligge ammepuden bag hende, så ved du hun ikke slår sig...derefter ville jeg så lade hende ligge et minuts tid, indtil hun forstår du ikke reagere på skaberi...vi har det nemlig lidt her...bare på en anden måde...hvis jeg sætter tif (plejer jo lige at sidde med hende nogle minutter så jeg ved hun er igang med at lege)og derefter rejser mig for at gå, ja så skriger hun lige så snart hun ser jeg gør tegn til at rejse mig...jeg plejer altså højt at sige nej nej nej...for at afbryde hende i at skrige, og det virker...så render jeg lidt ind og ud af hendes værelse, med vasketøj, og reder seng, ja så hun ved jeg går og kommer tilbage...og efter få ture kigger hun slet ikke på mig mere, men leger lige så fint...(ark...giver det her nogen mening overhovedet?)

altså afled hendes opmærksomhed og lad hende vide du ikke reagere på negativ kontakt...sådan kort fortalt

det er en mulighed, ikke nødvendigvis løsningen for jer

Anmeld

27. april 2008

bette

hehe måske hun regner med der er noget blødt at falde på... heh ved det ikke..
hvis ikke er det da lidt sært at hun gør det;)

ellers er jeg ihvertfald blank(?)

hold op du har da gået til den idag.. er det jeres egen græsplæne?

Anmeld

27. april 2008

Tynen

Det går over!

Stella er lige akkurat stoppet med det pjat! :)
Men det tog da 1½ mdr´s tid.

Aner virkelig ikke hvorfor de gør det?!
Men med vilje, det var det i hvert fald :)

Trine

Anmeld

27. april 2008

Helle30

Tak tynepigen! Så er Sofie i det mindste ikke helt spassoradisk. Jeg har besluttet nu, ar hvis jeg sætter hende ned og hun kaster sig bagover - ja så må hun ned på maven. Dér kaster hun sig ikke 2 mm.(?)

- Helle

Anmeld

27. april 2008

heaven

hey

Lasse gør det også her pt - selv på vores klinkegulv i køkkenet:-o så der er jeg ikke lige vild me,d han opholder sig alt for meget alene... skal være meget - rigtig meget - efter ham. Han rejser sig ved ALTING, og holder kun ved med den ene hånd så snart, han har fundet balancen, tsk tsk.... oppe i hans hovede, er jeg sikker på, han er overbevist om at han kan gå osv.... han er total frygtløs, den bandit...

kram Jannie

Anmeld

27. april 2008

Tynen

Der var faktisk en overgang hvor jeg troede at hun gjorde det fordi det kildede i maven.
Hun smed sig jo med lynets hast i gulvet - Hvis man ikke lieg havde fet ammepuden placeret rigtigt!

Selvom det er ledt, så det altså lidt komisk ud.

Troede faktisk ikke jeg kunne finde andre der gjorde det!
Min MG havde ikke set noget lignende før.

Trine - Der er træt af at folk ikke tror at Stella kan sidde ordentlig selv endnu, pga. ammepuden bag ryggen.

Anmeld

28. april 2008

ka li ja

ja jeg ville nok sætte ammepuden bag ved hende. når hun så vælter og græder(man kan som regel hører om det er meget nødvendigt!) så vent med at tage hende op så hun ikke tror du kan komme rendende hele tiden...
min kusine var bag hendes datter konstant og klar til at gribe eller trøste og det betyder at i dag da datteren er lige over et år, så falder hun bare bagover og regner med at blive grebet!!!! det har hun jo været vandt til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.