hmmm, det virker jo primadonnaagtigt...ha ha, og ja jeg tror altså det er et trin i udviklingen, uden at skal virke klog...
ja var det her, ville jeg nok altid ligge ammepuden bag hende, så ved du hun ikke slår sig...derefter ville jeg så lade hende ligge et minuts tid, indtil hun forstår du ikke reagere på skaberi...vi har det nemlig lidt her...bare på en anden måde...hvis jeg sætter tif (plejer jo lige at sidde med hende nogle minutter så jeg ved hun er igang med at lege)og derefter rejser mig for at gå, ja så skriger hun lige så snart hun ser jeg gør tegn til at rejse mig...jeg plejer altså højt at sige nej nej nej...for at afbryde hende i at skrige, og det virker...så render jeg lidt ind og ud af hendes værelse, med vasketøj, og reder seng, ja så hun ved jeg går og kommer tilbage...og efter få ture kigger hun slet ikke på mig mere, men leger lige så fint...(ark...giver det her nogen mening overhovedet?)
altså afled hendes opmærksomhed og lad hende vide du ikke reagere på negativ kontakt...sådan kort fortalt
det er en mulighed, ikke nødvendigvis løsningen for jer
Anmeld